لفاظی نتانیاهو: نمی‌خواهم فلسطین به قلمرو تروریست‌پرور ایران تبدیل شود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مطرح کردن ادعاهای بی اساس درباره کشورمان، در اظهاراتی گستاخانه گفت قصد ندارد اجازه دهد ایران، فلسطین را به قلمرو خود تبدیل کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی اعلام کرد: مردم اسرائیل در کنار مردم فرانسه هستند.

 وی، که در نشستی با میزبانی روزنامه صهیونیستی جروزالم پست و در حضور سفیر فرانسه حاضر بود، افزود: پذیرش این نکته که تمدن به وسیله ددمنشانی که به اسلام ستیزه جو معتقدند، تهدید می شود، دشوار است.
 
نتانیاهو گفت: ما برای دفاع از تمدنمان، شانه به شانه می ایستم.

وی در ادامه گفت: مضحک است که تصور کنیم بحران فلسطین و اسرائیل، منشا مشکلات منطقه است. نکته مضحک تر این است که ما نه حق سرزنش کردن حملات به خودمان را داریم و نه حق سرزنش کردن حملات پاریس؛ این یک کمدی است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات خود اعلام کرد: اینک بحران اسرائیل و فلسطین را منشا مشکلات منطقه بدانیم بیش از آن که یک تراژدی باشد، طنزآمیز است.

بنیامین نتانیاهو در ادامه مدعی شد: اسرائیل، مهمترین و قوی‌ترین قلعه در برابر اسلام رادیکالی در منطقه است و عامل ایجاد بحران نیست.

وی ادعا کرد: عباس از مذاکره بدون پیش شرط امتناع کرده است. من از روز اول به دنبال مذاکره بی قید و شرط بودم. این سومین دور نخست وزیر من است و همیشه از عباس خواستم مذاکره کند؛ اما او نمی پذیرد.

نتانیاهو گفت: به دنبال یک کشور دو ملیتی نیستم؛ اما نمی خواهم کرانه غربی، به پایگاه تروریستم اسلامی تبدیل شود. حضور نیروهای نظامی اسرائیل در کرانه باختری برای حفظ امنیت است و  ضروری است است یکی از معظلات مذاکره است.

وی با تکرار لفاظی‌های بی اساس خود مدعی شد: "نمی خواهم بر فلسطینی ها حکوم کنم؛ اما نمی خواهم قلمرو تحت کنترل آنها به کشور تروریست پروز ایران تبدیل شود."

وی گفت: سالهاست برخی محافل دیپلماتیک، به طور خودکار اسرائیل را مقصر می دانند، اما فکر می کنم حالا مردم این حقیقت را می فهمند که عباس نمی خواهد مذاکره کند. در 7 سال گذشته عباس فقط یک ساعت ملاقات کرده است.

وی در ادامه لفاظی های خود گفت: قدمت هیکل سلیمان از عمر اسلام 1500 سال بیشتر است، پس ما هم با این محل مقدس مرتبط هستیم. 

نتانیاهو در خصوص سوریه مدعی شد: سیاست من دخالت در بحران داخلی سوریه نسیت و فقط به دنبال ارائه کمک های بشر دوستانه هستنم. تابه حال به هزار مرد زن و کودک سوری پناه داده ایم.

وی افزود: به پوتین هم گفتم ما برای نابودی انبارهای سلاح سوریه درنگ نمی کنیم.

وی درباره حملات ائتلاف بین المللی و روسیه به مواضع داعش در سوریه گفت: باید اطمینان حاصل کند خلبان ها به هم شلیک نمی کنند و هواپیماهای یک دیگر ار هدف نمی گیرند.

وی گفت: وی هر توافقی در خصوص سوریه، باید اسرائیل را هم مد نظر داشته باشد؛ ایران نمی تواند از قلمرو سوریه برای حمله به  اسرائیل کمک کند و به ایجاد جبهه دوم بپردازد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک گفت: اسرائیل قوی، مانعی مهم در مقابل سقوط خاورمیانه است.

وی در خصوص برچسب‌زنی محصولات ساخت این رزیم در اتحادیه اروپا گفت: برچسب گذاری محصولات شهرک نشینان ناعادلانه  است؛قربانیان را مقصر جلوه می دهد. در جهان، 200 بحران منطق‌های وجود دارد؛ اما اتحادیه اروپا فقط بر اسرائیل تمرکز کرده است. اتحادیه اروپا می گویید سرخود هست آیا این چنین است؟ ما 100 سال است  در حال جنگیم سرخورده واقعی ما هستیم.

وی افزود: برچسب گذاری محصولات شهرک نشینان در اتحایه اروپا یاد آور وقایع تاریخی است (منظور وی از این اظهارارت هولوکاست است) اتحادیه اروپا در این باره از خط قرمز عبور کرده است..

 وی درباره ترکیه نیز گفت: رابطه اقتصادی ما با ترکیه بسیار مستحکم است خیلی از کشور ها حتی حاضر نیستند به شکل نمادین در تحریم اسرائیل (به علت شهرک سازی های غیرمجاز) شرکت کنند. ترکیه و اسرائیل در سوریه، منافع مشترک دارند.

نتانیاهو در ادامه فناوری های رژیم صهیونیستی سخن گفت و آن پیشرفته دانست.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار