غلامی: ماموریت عرفان غیر ممکن نیست

سرمربی تیم ‌هندبال سپاهان: شکست تیم ‌هندبال قطر سخت ، اما غیر ممکن نیست.

غلامی: ماموریت عرفان غیر ممکن نیست

مصطفی غلامی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در بازی مقابل ژاپن تا 20 دقیقه نیمه اول بازی ‌پایاپای انجام شد و هر دو تیم با احتیاط کامل در زمین حضور داشتند.

عرفان در دفاع تعویض های زیادی در مقابل ژاپن انجام داد که همین امر باعث شد در این قسمت کمی نا هماهنگ عمل کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازی مقابل سامورائی‌ها روز درخشانی برای سعید برخورداری بود.

‌سنگربان تیم ملی ‌هندبال 50 تا 60 درصد این برد را از ان خود کرد و حدود 20 گل را تن به تن دفع کرد.

سجاد نیز یکی از ‌بازیکنانی بود که با 12گل خوش درخشید. همچنین در حمله نیز نوروزی خوب عمل کرد.

سر مربی تیم ‌هندبال سپاهان در ادامه گفت: هندبالیست‌ها در دقیقه 25نیمه دوم با دفاع عالی توانستند سد راه ژاپنی ها قرارگرفته و با کار گروهی عالی گل های خوب، در نهایت دروازه بانی خوب نتیجه را 31بر 27 از ان خود کنند.

به عقیده من این بازی آرام ‌آرام شکل گرفت و در دقایق پایانی با شناخت خوب تیمی، حضور ‌لژیونرها که نقش بسزایی در تیم داشتند و همچنین عملکرد های انفرادی خوب ایران توانست نتیجه را از ان خود کند.این دیدار مدیون کار تکنیکی بود اما از تاکتیک ها چندان خبری نبود.

کارشناس ‌هندبال کشورمان در رابطه با بازی با مقابل تیم چند ملیتی قطر گفت: خوشبختانه بازیکنان خوب و ‌باهوشی در اختیار تیم ملی کشورمان است. امیدوارم در بازی تیم چند ملیتی قطر نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

مأموریت عرفان سخت است اما غیر ممکن نیست. فردا بازی دشواری پیش رو داریم اما قطعاً با تلاش و زیرکی شاگردان عرفان پیروزی دور از دسترس نیست.

غلامی در رابطه با ‌سرمربی تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: امیدوارم در بازی های آتی عرفان، ‌اسماعیلاجیج خونسردی خود را بیشتر حفظ کرده و با تدابیر خوب در ترکیب و انتخاب تیمی مقابل قطر و عربستان به موفقیت دست یابند.

همچنین وی در پایان در خصوص رئیس فدراسیون ‌هندبال گفت: در بازی های انتخابی المپیک مهدوی در کنار تیم ملی کشورمان حضور دارد و از آنها به خوبی حمایت میکند. فراموش نکنیم بازیکنان ‌شاخصی در ‌هندبال ایران حضور دارند امیدوارم با مدیریت خوب وی در ‌هندبال آسیا و جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار