غلامی: وقفه در مسابقات لیگ برتر به ضرر تیم هاست

سرمربی تیم فولاد مبارکه اصفهان گفت:این آخرین بازی از هفته نهم لیگ برتر هندبال تا قبل از مسابقات آسیایی بحرین بود، که این وقفه در لیگ برتر به ضرر تیم هاست.

مصطفی غلامی سرمربی تیم فولاد مبادکه سپاهان در خصوص بازی مقابل تیم منتخب تهران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:هفته نهم دور برگشت هندبال باشگاههای کشور به میزبانی تهران به مصاف تیم منتخب هندبال رفتیم و نتیجه را 25بر 29 واگذار کردیم.

وی در خصوص قضاوت داوران گفت:دو داور خوب دراین دیدار حضور داشتند اما جای تاسف است که قضاوت بدی داشته و از کار آنها متعجب هستم. در بخش دفاع تیم فولاد بسیار ضعیف عمل کرد و از بازیکنانم راضی نیستم.

وی در رابطه با بازی تیم منتخب تهران افزود: تیم تهران امروز میزبان تیم ما بود.در شرایطی خوب بازی کرد که بازیکنان تیم فولاد بسیار بد بازی کرده و دفاع خوبی نداشت. بازیکنانم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند اما امروز بسیار ضعیف عمل از خود نشان دادند.

غلامی در خصوص  وقفه-3-2 ماهه در مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور عنوان کرد:این وقفه به ضرر تیم هاست و متأسفانه به علت حضور برخی از بازیکنان باشگاهها در تیم ملی مجبور هستیم پس از چند ماه انتظار مسابقات را مجدد آغاز نماییم. این خواسته سر مربی تیم ملی هندبال کشورمان است و نمی توان کاری از پیش برد چرا که بحر حال تیم ملی باید برای اعزام  مسابقات برون مرزی آماده شوند.

مسابقات لیگ تیم هایی مثل فوتبال با حضور تعداد زیادی تیم ،خیلی زودتر از هندبال 12تیم پایان می پذیرد.

وی در پایان ادامه داد:با توجه به این مشکلات و حقوق و مزایای کم برای بازیکنان هندبال این وقفه ها و طولانی شدن مسابقان خسته کننده می شود.

امیدوارم در آینده تدابیری اتخاذ شود که بازیکنان هندبال نیز از اینگونه مشکلات نداشته باشند.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار