سرهنگ عاشوری در نشست خبری:

اجتماع "طلایه داران همدل" با سخنرانی وزیر کشور، 2 آذر برگزار می‌شود

فرمانده بسیج ادارات تهران بزرگ گفت: اجتماع طلایه داران همدل بسیج ادارات با سخنرانی وزیر کشور روز دوم آذر ساعت 9 صبح در مصلی تهران برگزار می‌شود.

اجتماع

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا عاشوری فرمانده بسیج ادارات تهران بزرگ در نشست خبری با اشاره به برنامه‌های بسیج ادارات به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج اظهار داشت: اجتماع طلایه داران همدل بسیج ادارات با سخنرانی وزیر کشور روز دوم آذر ساعت 9 صبح در مصلی تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در اجتماع طلایه داران همدل از خانواده سردار شهید همدانی و شهید نوروزی دعوت شده و دو تن از مدافعان حرم تجلیل خواهد شد.

سرهنگ عاشوری با اشاره به دیگر برنامه‌های بسیج ادارات گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی، برگزاری اردوها و غباررویی از مزار شهدا، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، افتتاح چندین پایگاه بسیج، حضور گسترده بسیجیان در راهپیمایی اربعین و ... از جمله این برنامه‌هاست.

فرمانده بسیج ادارات با اشاره به تعداد شهدای کارمند گفت: تعداد شهدای کارمند 21 هزار نفر بوده که سالیانه یادواره‌هایی برای گرامیداشت شهدای کارمند برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مراجعات بسیاری از سوی بسیجیان برای اعزام به جبهه‌های مقاومت و دفاع از عتبات عالیات صورت گرفته و کمک‌های نقدی هم برای ارسال به جبهه‌های مقاومت در سال گذشته جمع آوری و امسال نیز این روند ادامه دارد.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار