اصفهان؛

آکواریوم ناژوان تاپايان سال به بهره برداری می رسد

معاون عمرانی شهرداری اصفهان اعلام کرد: آکواریوم ناژوان تا پايان سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ایرج مظفر گفت: آکواریوم ناژوان یکی از طرح‌های شاخصی است که با همکاری سرمایه گذاری بخش خصوصي به صورت مشاركتي در حال اجراست.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده آکواریوم ناژوان و راه‌اندازی باغ خزندگان با دکوراسیون جدید تا پايان سال جاری به بهره برداری و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

معاون عمرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این طرح برای نخستین بار در کشور با مساحت حدود 3500متر مربع در ارتفاع منهای شش متر زیرزمین در دست احداث مي باشد.

معاون عمرانی شهرداری اصفهان عنوان كرد:گسترش و ترويج جاذبه هاي فرهنگي، تفريحي، توريستي و آموزشي در شهر اصفهان، آموزش و آشنايي مردم با موجودات آبزي سراسر جهان، توسعه فرهنگ همزيستي با جانداران زيست بوم و پرورش آبزيان زينتي، ايجاد يك پايگاه اقتصادي مطلوب براي تامين هزينه هاي شهرداري اصفهان، تشويق ساير كلانشهرها جهت ايجاد سازه هاي چند منظوره، گسترش روابط اجتماعي، سياسي، فرهنگي،اقتصادي و... با ساير كشورهاي منطقه از اهداف کلی ایجاد آکواریوم ناژوان است.

مظفر خاطرنشان کرد: این مجموعه شامل 35 آکواریوم است که گونه‌های مختلف آبزیان، ماهیان آب های شور و شیرین و ستاره دریایی از 5 اقیانوس دنیا به نمایش گذاشته می‌شوند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اکواریم ، شهرداری ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.