شیراز؛

دستگيری ۵۱ معتاد ولگرد در شیراز

ریيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس از دستگيري ۵۱ نفر معتاد ولگرد در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در شهرستان شيراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمدجعفر تولایی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاكسازی نقاط آلوده شهر شیراز، جمع آوری معتادان ولگرد و كارتن خواب، در دستور كار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس قرار گرفت.


وی اظهار كرد: چند اكیپ عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران کلانتری "۱۳ عباسیه" شیراز این طرح را در محله دروازه کازرون، (سنگ سیاه) اجرا و تعداد ۵۱ نفر معتاد ولگرد را جمع آوری كردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس بیان كرد: این افراد پس از تحویل به مراجع ذی صلاح و انجام آزمایش های پزشکی و غربالگری، به مرکز ماده ۱۶ واقع در دهکده "سلامی" تحویل داده شدند.

وی خاطر نشان كرد: در این طرح این محله از آلودگی وجود عناصر خرده فروش موادمخدر افیونی و توزیع كنندگان موادمخدر پاكسازی شد و این موضوع سبب رضایت خاطر افراد ساكن آن محله از اقدام پلیس شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس از دستگیری 8 خرده فروش موادمخدر در یكی از مناطق جنوبی شیراز خبر داد و گفت: در ادامه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۷ باب منازل مخصوص خرده فروشی موادمخدر در بلوار مازون قشقایی شیراز شناسایی و از این منازل بازرسی شد.

سرهنگ تولایی گفت: در نتیجه بازرسی از این منازل ۳ كیلو و ۶۰۰ گرم ماری جوانا، 3 گرم هروئین، 20 گرم شیره مطبوخ، ۲۹۵ گرم تریاك، ۳ گرم حشیش، ۲ گرم شیشه و ‌۱۶۳ عدد قرص اعتیادآور كشف و در این رابطه ۸ خرده فروش موادمخدر دستگیر شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.