شیراز؛

کمک رسانی اعضای بسیج جامعه پزشکی فارس به زائران کربلای معلی

مسئول بسیج جامعه پزشکی فارس، از همراهی 200 بسیجی استان فارس با زائران حرم امام حسین (ع) در اربعین برای امدادرسانی پزشکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ستار نوروزی با بیان این خبر، دیگر برنامه های بسیج جامعه پزشکی فارس به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج را معرفی کرد.

این مسئول بسیجی با اشاره به حضور 40 تیم پزشکی از مناطق کم برخوردار فارس به عنوان دیگر برنامه ویژه هفته بسیج، تصریح کرد: این تیم ها از دیروز کار خود را آغاز کرده اند و تا ششم آذرماه نیز با ارایه امدادهای پزشکی و سلامت، در منطقه های محروم استان حضور دارند.

نوروزی ادامه داد: جمع دیگری از بسیجیان جامعه پزشکی فارس، تا ششم آذر در دو درمانگاه، در فیروزآباد و حومه شیراز حضور می یابند و به مراجعه کنندگان خدمات تخصصی رایگان ارایه می کنند.

وی از حضور بسیجیان جامعه پزشکی فارس در کشور عراق، همزمان با اربعین حسینی به عنوان فعالیتی گسترده برای تامین سلامت زائران حرم حسینی یاد کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی فارس، گفت: 200 بسیجی پزشک، پرستار و دیگر اعضای تیم درمانی از دوم آذرماه، راهی کشور عراق می شوند و با حضور در 10 نقطه خاک این کشور، به بیماران به صورت رایگان خدمت رسانی می کنند.

نوروزی اضافه کرد: این بسیجیان به صورت داوطلبانه و با صرف هزینه های شخصی در این سفر حضور یافته اند و تا پانزدهم آذرماه، همراه زائران عتبات عالیات هستند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.