شیراز؛

دستگيري مدير اصلي شرکت هرمي در جهرم

با تلاش ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان"جهرم" استان فارس، مدير اصلي يک شرکت هرمي در آن شهرستان شناسايي و در يک عمليات پليسي دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" گفت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت و عضو گيري افرادي در قالب يک شرکت هرمي، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان قرار گرفت. 

سرهنگ "عبدالعظيم انصاري" افزود: ماموران پليس امنيت عمومي ضمن هماهنگي با مرجع قضائي، با ورود به محل فعاليت و مخفيگاه اين شرکت هرمي، مدير اصلي اين شرکت کلاهبردار را دستگير کردند. 

وي تصريح كرد: در بازرسي هاي انجام شده از مخفيگاه اين شركت، دو عدد گوشي تلفن همراه، تعدادي جزوات آموزشي و فرم بيوگرافي براي اغفال جوانان جهت عضو شدن در اين شرکت کشف شد. 

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" در خصوص نحوه فعاليت اين شرکت گفت: اعضاي اين شرکت هرمي 15 نفر زن و 25 نفر مرد بودند كه با ترفند هاي مختلف و با راه اندازي غير قانوني شبكه بازار يابي به بهانه ايجاد اشتغال براي جوانان و به طمع انداختن افراد از نقاط مختلف استان فارس اقدام به عضوگيري مي کردند. 

سرهنگ "انصاري"گفت : اين متهم 20 ساله پس از انتقال به پليس امنيت عمومي و در بازجويي هاي به عمل آمده به جرم خود اعتراف و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي تحويل داده شد. 

وي به فعاليت شرکت هاي هرمي با عناوين مختلف اشاره و خاطر نشان کرد: افراد در اين سيستم‌ به طمع پول‌دار شدن وارد شبکه مي‌شوند كه به شهروندان توصيه مي شود فريب افراد سودجو و فرصت طلب را نخورده و فعاليت هاي اقتصادي خود را با شركت هاي معتبر انجام دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید. 


انتهای پیام/ت
برچسب ها: دستگیری ، مدیر ، شرکت ، هرمی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.