شیراز؛

کشف کالای قاچاق ميليوني در شهرستان مهر

ماموران انتظامی شهرستان مهر استان فارس طی 48 ساعت گذشته موفق به کشف کالای قاچاق به ارزش 320میلیون ریال شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ «مسعود ظهرابی گفت: ماموران پاسگاه» اسیر «هنگام کنترل محورهای ارتباطی این شهرستان با انجام ایست و بازرسی مقطعی به یک دستگاه کامیون» ایسوزو «مشکوک شدند. 

وی ادامه داد: پس از متوقف کردن خودرو‌ها در بازرسی از آن‌ها ۶ تن برنج خارجی فاقد مجوز قانونی کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان» مهر «گفت: در عملیات دیگری ماموران یک دستگاه خودرو» پژو ۴۰۵ «و یک دستگاه خودرو» پراید «را توقیف و در بازرسی از آن دو خودرو تعداد یک هزار و ۷۲۸ قوطی انواع نوشیدنی و ۱۰۸لیتر روغن خوراکی خارجی فاقد مجوز قانونی و بهداشتی کشف کردند. 

سرهنگ» ظهرابی «ارزش کالاهای کشف شده را ۳۲۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه ۳ نفر راننده خودرو‌ها دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند. 
وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰اطلاع دهند. 
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان» داراب «استان فارس از کشف ۶۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و ۴ کیلو و ۱۴۰ گرم هروئین و دستگیری نه قاچاقچی طی ۲۴ ساعت گذشته در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ» ضرغام رضایی «گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان» داراب «در عملیاتی ویژه در بازرسی از یک دستگاه خودرو» پژو ۴۰۵ «مقدار ۵۹ کیلو و۴۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند. 

وی در ادامه از کشف ۴ کیلو و ۱۴۰ گرم هروئین و ۳کیلوگرم تریاک، از دو دستگاه خودرو در آن شهرستان خبر داد و گفت: ماموران در ایست و بازرسی» قلاتویه «هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو» پراید «و یک دستگاه خودرو» پژو ۴۰۵ «مظنون شدند. 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان» داراب «افزود: پس از متوقف کردن این دو خودرو در بازرسی بدنی از سرنشینان خودرو» پراید «مقدار ۴ کیلو و۱۴۰ گرم هروئین و در بازرسی از خودرو» پژو ۴۰۵ «مقدار ۳ کیلوگرم تریاک کشف شد. 

سرهنگ» رضایی «گفت: در این عملیات‌ها ۹ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف



برچسب ها: کشف ، کالای ، قاچاق ، مهر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.