ساری ؛

همايش ميقات صالحين در قائمشهر

با آغاز هفته بسيج همايش ميقات صالحين شهرستان قائمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در اين نشست بصيرتي برادران و خواهران بسيجي به نقش بسيج در مقابله با رخنه و نفوذ دشمن پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمين آقايي، مسئول تربيت آموزش بسيج اين شهرستان با اشاره به بسيج به عنوان معجزه اي كه به دست امام امت تاسيس شد گفت: حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي و جلوگيري از رخنه و نفوذ دشمن از وظايف بسيج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران است.

در ادامه دكتر سليلي افزود: بسيج به عنوان دست اقتدار الهي در تاريخ انقلاب اسلامي نقش بسيار تعيين كننده اي در مبارزه با نفوذ دشمن داشت.

وي به حضور بسيج در تمامي عرصه ها و بزنگاه ها ي انقلاب در طول تاريخ اشاره كرد و گفت: آب باريكه اي به نام بسيج بود كه اجازه نداد انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بيفتد.

سليلي با بيان اينكه دشمن با مقدسات به مقدسات حمله مي كند افزود: بسيجيان بايد هوشيار باشند چرا كه دشمن به دنبال حفظ ظواهر و ازبين بردن باطن و عمق انقلاب است.

در پايان سرهنگ يعقوبي فرمانده سپاه ناحيه پيوند با ولايت، معنويت، استكبار ستيزي و مقاومت را از شاخصه هاي مهم بسيج عنوان كرد و گفت: اين باورها و اعتقادات ديني بسيجيان بود كه باعث پيروزي در هشت سال دفاع مقدس شد نه تجهيزات نظامي.

گفتني است در پايان اين نشست بصيرتي تمامي بسيجيان در نماز عبادي سياسي جمعه به امامت آيت الله معلمي حضوري پرشور داشتند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف


برچسب ها: همایش ، صالحین ، قائمشهر ، تربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.