ساری ؛

روزگار ناخوش تیم فوتسال شهروند ساری

تیم فوتسال شهروند ساری که زمانی به عنوان گربه سیاه تیمهای کشوری محسوب می شد این روزها حال خوشی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، این تیم که هر سال با وعده و وعید مدیران خود مبنی بر اینکه در این فصل با تمام قوا به میدان می رویم و جزو چند تیم برتر کشور می شویم پا به عرصه رقابتها می گذارد ولی در همان هفته های اول نشان می دهد که مثل سال قبل فانوس بدست است.

امسال و پس از کسب نتایج ضعیف ، سیدمهدی ابطحی پس از دو فصل حضور در ساری ، هفته قبل جای خود را به مهدی نعمتی از مربیان بومی داد تا شاید تغییر سرمربی ، شوکی به تیم وارد کند و تیم از این وضعیت دربیاید اما این هفته و در بازی تیم شهروند مقابل گیتی پسند اصفهان، باز هم تماشاگران ساروی به جزء حرص ، چیزی عایدشان نشد.

از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال شهروند رده دوازدهمی میزبان گیتی پسند اصفهان رده چهارمی بود.

این دیدار با قضاوت سعید عباسی و حمید رضا طیب طاهری آغاز شد .نماینده فدراسیون هم در این دیدار حسین مراد خانی و ناظر داوری هم عباس رنجی بود.

حساسیت بازی از آنجایی بیشتر به چشم می آمد که تیم بحران زده شهروند که چند هفته ای است نتایج قابل قبولی را کسب نمی کند،اینبار هم با استقبال پرشور هواداران قرار گرفته است،به حدی که این تیم را در این بازی خانگی محکوم به برد می کرد.

20دقیقه قبل از شروع بازی سالن سید رسول حسینی مملو از جمعیت شده بود.

ترکیب اولیه دو تیم برای آغاز دیدار به این ترتیب بود:

در تیم شهروند ساری سید جواد منتظر، محمود لطفی، مرتضی عظیمایی،طه مرتضوی و دستیاران و در تیم گیتی پسند هم سپهر محمدی،سعید افشار،مهران عالی قدر،احمد اسماعیل پور و مهدی جاوید بازیکنانی بودند که از ابتدا در ترکیب ثابت تیمشان قرار گرفتند.

اولین موقعیت گلزنی را محمود لطفی در دقیقه 1 بازی با شوت سرکش خود به وجود آورد که با واکنش دروازه بان گیتی پسند مواجه شد.

گل اول دیدار توسط علی عابدی بازیکن شماره 19گیتی پسند در دقیقه 7 روی پاس اشتباه مدافع شهروند.

گل دوم دیدار در دقیقه 12 با شوت کاپیتان احمد اسماعیل پور برای گیتی پسند و رد شدن توپ از بین پاهای دروازه بان منتظر.

مصدومیت شدید کاپیتان گیتی پسند پس از برخورد به دیواره کناری سالن در دقیقه 12 پدیده تیم گیتی پسند علی عابدی جوان17ساله و چپ پای این تیم بوده که با دوندگی فراوان و زدن یک گل حسابی دروازه تیم ساری را مورد هدف قرار داده.

در دقیقه 18 نیمه اول شوت مراد جوان به سمت دروازه گیتی پسند روانه شد تا پاسخی باشد بر فشار حملات و دوندگی های پدیده تیم گیتی پسند علی عابدی.

52ثانیه مانده به پایان نیمه اول بود که شوت قیچی برگردان کاپیتان گیتی پسند حتی هواداران شهروند را به وجد آورد. نیمه نخست با نتیجه 2-0به سود گیتی پسند پایان یافت.

شروع نیمه دوم و باز هم حملات پیاپی شهروند.

حرکت زیبای مرتضی عظیمایی در دقیقه 10 و کرنر برای شهروند ،ارسال کرنر و سوپر واکنش دروازه بان گیتی پسند ضربه ناگهانی بازیکن گیتی پسند پس از برخورد به تیرک دروازه مجددا به بازیکنان گیتی پسند می رسد که ضربه این بازیکن با سوپر واکنش سیدجواد منتظر مواجه شد.

حساسیت بازی و فشار هواداران کار را برای تیم داوری سخت تر می کند تا جایی که اشتباه در یک تصمیم گیری با اعتراض تماشاگران ساری روبرو شد.

5خطا شدن تیم گیتی پسند با خطا بر روی امیرحسین رسولی تا دوباره چشم امید بازیکنان و هواداران به داور مسابقه در اعلام خطای ششم و ضربه پنالتی باشد.

ضربه زیبای چپ پای با تکنیک تیم شهروند محمد رضا کرد در دقیقه 15 پس از اصابت به تیرک و طاق و خط دروازه راهی به درون دروازه پیدا نمی کند تا همچنان تیم شهروند در حسرت گل بماند.

باز هم اشتباهات داوری که پس از اعلام خطای ششم تیم گیتی پسند انگار تصمیمی در نشان دادن نقطه دوم پنالتی ندارد تا جایی که سرپرست شهروند به شدت به این امر معترض شد.

سه واکنش پیاپی از دروازه بان گیتی پسند و باز هم حسرت سارویها تا همچنان ستاره و مرد اول این میدان سپهر حیدری لقب گیرد.

گل سوم گیتی پسند در دقیقه 18 با یک ضدحمله بر خلاف جریان بازی توسط کاپیتان اسماعیل پور خطا برای شهروند و این بار نشان دادن نقطه دوم پنالتی توسط داور و هدر رفتن ضربه توسط محمود لطفی که تماشاگران ناامید را روانه خانه هایشان کرد.

40ثانیه مانده به پایان بازی و گل چهارم برای گیتی توسط مهدی جاوید.

پایان بازی با نتیجه4-0به سود تیم گیتی پسند اصفهان تشویق بازیکنان گیتی پسند توسط تماشاگران ساروی پایانی بود بر تمامی حواشی این دیدار.

شهروند با قبول این شکست به رده سیزدهم و قعر جدول سقوط کرد و گیتی پسند هم با این برد 33 امتیازی شد و پشت سر دبیری تبریز در رده چهارم جدول قرار گرفت تا همچنان مدعی کسب قهرمانی در 9هفته مانده به پایان فصل باشد.

باید دید سعید نجاریان مدیر عامل تیم فوتبال شهروند ساری برای فرار از خطر سقوط تیم خود به دسته پایین تر ، برنامه ای خواهد داشت تا بازیکنان تیم شهروند را از خواب غفلت بیدار کند یا اینکه مردم ورزش دوست استان ، همچنان باید در آرزوی داشتن یک تیم قوی باقی بمانند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: روزگار ، فوتسال ، گریه ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.