مشهد؛

مه‌گرفتگی شدید در جاده‌های خراسان رضوی

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بارش برف و باران در محورها و جاده‌های خراسان رضوی قطع شده اما شاهد مه‌گرفتگی شدید در برخی محورها هستیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صفایی با بیان اینکه جاده‌های استان هنوز کاملا خشک نبوده و باعث لغزندگی برخی محورها شده و تردد را با کندی مواجه کرده، افزود: گردنه تیوان واقع در محور درگز- قوچان، گردنه‌های گوجگی و گردنه مزداوند در محور مشهد - کلات و همچنین در جاده تربت حیدریه شاهد مه‌گرفتگی شدید هستیم که این محورها می‌تواند خطرآفرین باشد.

وی با اشاره به اینکه احتمال بارش باران و برف درجاده‌ها و محورهای خراسان رضوی وجود دارد، تصریح کرد: جاده های استان در حال حاضرلغزنده هست که باعث کندی تردد خودروها در جاده شده است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: رانندگان خودرو در جاده ها برای پیشگیری از وقوع هرگونه سانحه باید مسائل ایمنی را رعایت کنند و با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی و عرضی در جاده ها حرکت کنند.

صفایی گفت: اکیپ‌ها و نیروهای پلیس راه در تمامی جاده‌های خراسان رضوی مستقر هستند و در صورت وقوع هر گونه حادثه نیروهای پلیس راه رسیدگی خواهند کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.