استقلال، بهترین خط دفاعی لیگ پانزدهم

تیم فوتبال استقلال خوزستان با تنها چهار گل خورده بهترین خط دفاع لیگ پانزدهم لقب گرفته است.

استقلال، بهترین خط دفاعی لیگ پانزدهمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاگردان ویسی که در لیگ پانزدهم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند هم اکنون با کسب 23 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و درصدد آن هستند تا با پیروزی در سه هفته آینده بتوانند  با سبقت از استقلال تهران قهرمانی نیم فصل را کسب کنند.

این تیم هم اکنون با دریافت تنها چهار گل از دوازده مسابقه در صدر بهترین خط دفاعی لیگ پانزدهم قرار دارد و این در حالی است که ذوب آهن با دریافت هفت گل در رده دوم بهترین خط دفاعی لیگ قرار دارد.

شاگردان پپ وطنی نخستین گل خود در این فصل را در هفته اول لیگ برتر و مقابل سپاهان دریافت کردند و در هفته دوم مقابل پرسپولیس هر چند پیروز شدند اما خسوس دروازه بان این تیم نتوانست کلین شیت کند و آبی‌ها با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند.

این تیم تا هفته ششم لیگ برتر گلی را دریافت نکرد تا در مقابل صبا در دقیقه 96 یک گل را دریافت کند و حساب کار را یک بر یک کند.

اما گل دریافتی آخر آبی‌ها مقابل استقلال تهران رقم خورد و این 2 تیم با نتیجه یک بر یک به کار خود پایان دادند.

استقلال خوزستان هم اکنون با دریافت 4 گل بهترین خط دفاعی لیگ پانزدهم را در اختیار دارد و فرناندو خسوس نیز به همراه رشید مظاهری با هشت کلین شیت بهترین دروازه بان‌های حال حاضر ایران لقب گرفته‌اند.

انتهای پیام/


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
برچسب ها: استقلال ، خسوس ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار