استقلال خوزستان رکورد تیم های معتبر دنیا را شکست

تیم فوتبال استقلال خوزستان به تنها چهار گل خورده بهترین خط دفاعی را در بین تیم های معتبر دنیا دارد.

استقلال خوزستان رکورد تیم های معتبر دنیا را شکستبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاگردان عبداله ویسی که در لیگ پانزدهم عملکرد خوبی را در خط دفاعی و هجومی داشته‌اند، هم اکنون با کسب 23 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و با دریافت تنها چهار گل بالاتر از تیم های سطح اول دنیا در قسمت بهترین خط دفاعی قرار دارند.

آبی های خوزستان چهار گل خود را در مقابل سپاهان، پرسپولیس، صبا و استقلال تهران دریافت کردند و به جز این دیدارها در بازی دیگری گلی را دریافت نکردند.

هلند:

در لیگ اودیویسه هلند هجده تیم حضور دارند و در این میان آژاکس با هدایت فرانک دی بوئر در صدر جدول قرار دارد.این تیم هم اکنون از 13 بازی در این فصل 32 امتیاز کسب کرده است و با 7 گل خورده، کمترین گل خورده را در میان تیم های حاضر در لیگ برتر هلند دارد.

ایتالیا:

تیم فوتبال فیورنتینا با هدایت پائولو سوسا در صدر جدول سری A قرار دارد و امشب نیز می بایست به مصاف امپولی برود، این تیم هم اکنون با دریافت 9 گل خورده در رده نخست لیگ برتر ایتالیا قرار دارد.

اینتر با تنها 7 گل خورده بهترین خط دفاعی نراتزوری را در اختیار دارد.

اسپانیا:

بارسلونا اسپانیا با کسب 30 امتیاز و 6 امتیاز بالاتر نسبت به رئال‌مادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارد و این در حالی است که این 2 تیم آمار خط دفاعی خوبی ندارند و به ترتیب با دریافت دوازده و یازده گل در رده‌های سوم و چهارم بهترین خط دفاعی در لیگ برتر اسپانیا محسوب می شوند.

از طرفی دیگر شاگردان دیگو سیمئونه هم اکنون با کسب 23 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و با دریافت تنها شش گل بهترین خط دفاعی لالیگا را بر عهده گرفته اند.

فرانسه:

پاری سن ژرمن هم اکنون با کسب 38 امتیاز از چهارده بازی در رده نخست لیگ فرانسه قرار دارد و این در حالی است که این تیم با هدایت رولان بلان تنها هفت گل را دریافت کرد و بهترین خط دفاعی لوشامپیو را بر عهده دارد.

پس از پاری سن ژرمن، آنژه با 9 گل خورده در رده دوم بهترین خط دفاعی لیگ فرانسه قرار دارد.

آلمان:

تیم فوتبال بایرن مونیخ با هدایت پپ گواردیولا مانند گذشته یکه تاز فوتبال آلمان است و هم اکنون با کسب 37 امتیاز در رده نخست بوندس لیگا قرار دارد.

این تیم در 13 هفته برگزار شده در آلمان پنج گل را دریافت کرده است و در صدر بهترین خط دفاعی این کشور قرار دارد.

پس از باواریایی‌ها اینگول اشتاد با دریافت 9 گل در رده بهترین خط دفاعی آلمان قرار دارد.

انگلیس:

مهد فوتبال دنیا هم اکنون لسترسیتی را در جایگاه نخست لیگ برتر خود می بیند و این در حالی است که شاگردان کلودید راینری با دریافت 20 گل یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی را در لیگ جزیره در اختیار دارند.

پس از این تیم، شیاطین سرخ با هدایت لوییس فن خال در رده دوم جدول قرار دارند و با دریافت 9 گل در صدر بهترین خط دفاعی لیگ برتر انگلستان قرار گرفته است.

این تیم شب گذشته با نتیجه 2 بر یک از سد واتفورد گذشت، حال تیم جوان و بومی استقلال خوزستان با دریافت تنها چهار گل در صدر بهترین خط دفاعی در بین پنج تیم معتبر دنیا قرار دارد و این در حالی است که قرارداد تمام بازیکنان این تیم پنج میلیارد و 820 میلیون تومان است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
چرتهههههههههههه
آخرین اخبار