کارگردان‌ «عاشق‌ها ایستاده‌ می‌میرند»،‌ «چسب زخم» را می‌سازد

شهرام مسلخی کارگردان سینما، قصد ساخت فیلم سینمایی «چسب زخم» را دارد.

شهرام مسلخی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه‌ای با عنوان «چسب زخم» هستیم که یک ملودرام اجتماعی با رگه‌های طنز موقعیت است. گرایش این فیلم بیشتر به سمت فضای تجاری است و به خاطر قصه‌ای متفاوت و دلنشین راجع به عشق یک پیرزن، نسبت به دیگر فیلم‌های عاشقانه‌ با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.

وی افزود: «چسب زخم» سه بازیگر اصلی دارد و لوکیشن‌های آن در تهران و شمال کشور است و به جشنواره فیلم فجر امسال نخواهد رسید. فضای این فیلم به نحوی است که برای اکثریت جامعه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مسلخی عنوان کرد: قصه «چسب زخم» درباره پیرزنی است که بعد از مرگ شوهرش دکترها او را جواب می‌کنند و چون بیش از حد عاشق شوهرش است و بعد از مرگ او نمی‌تواند زندگی کند، به اجبار و برای تقویت روحیه و با کمک پسرش او را به ویلایی می‌برند که در آنجا اتفاقات عاشقانه‌ای رخ می‌دهد.

گفتنی است؛ آخرین اثر بلند سینمایی شهرام مسلخی در مقام کارگردانی فیلم «عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» بود که چندی پیش در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به اکران عمومی درآمد.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.