قزوین؛

بستر خدمت در استان قزوین فراهم شده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: با وجود نیروهای ارزشی و مومن بستر خوبی در استان برای خدمتگذاری فراهم شده که امیدواریم استاندار جدید از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم معارفه استاندار جدید قزوین افزود: بر اساس آموزه های دینی باید با کسانی دوستی کنیم که برای ما مفید بوده و ایمانشان هم قوی باشد تا از آنها بیاموزیم.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: کسانی که دنبال قدرت هستند آسیب های زیادی وارد کرده اند و برخی از مدیران هم از این منظر دچار آسیب شدند که از استاندار جدید انتظار داریم از نیروهای مومن استفاده کند تا کارها بهتر شود.

وی اضافه کرد: استان قزوین با بهره گیری از انسانهای مومن پیش می رود و امروز بستر خدمت در این استان به خوبی فراهم شده و باید از آن بهره لازم ر ا برد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: آقای روزبه استاندار سابق در این مدت زحمات زیادی کشیدند و از بدو تاسیس این استان که شرایط خاصی داشتیم و مشکلات ناشی از آن که به خونریزی هم در مقطعی منجر شد ایشان خدمات زیادی انجام دادند که باید قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: استانداری یک نهاد حکومتی است و باید مطالبات رهبری را دنبال کنند و با فتنه گران و افراد نفوذی در هر جا که هستند مقابله شود.

عابدینی اظهارداشت: از استاندار انتظار داریم با مردم فرهیخته قزوین همکاری بیشتری داشته باشند و مردم هم در امور مشارکت کنند تا کارها با سرعت بیشتری ساماندهی و توسغه استان با سرعت محقق شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.