ایلام؛

رزمایش بزرگ ترافیکی اربعین در مرز مهران

با حضور فرماندهان انتظامی کشوری و استان ایلام، رزمایش بزرگ ترافیکی اربعین در مرز مهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار رزمایش بزرگ ترافیکی اربعین در مرز مهران آغاز شدگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام صبح یکشنبه در حاشیه آغاز به کار قرارگاه ترافیکی اربعین اظهار داشت: نیروی انتظامی در بخشهای مختلف تمامی تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی به زوار در ایام اربعین و در مرز مهران به کار گرفته است.

وی بیان داشت: قرارگاه ترافیکی اربعین امروز در شهرستان مهران با حضور فرماندهان نیروی انتظامی کشور از جمله سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا و با همکاری پلیس راه، نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، اورژانش و.. کار خود را آغاز کرده است.

سردار دولتی با اشاره به اینکه هدف از این رزمایش ارائه خدمات بهتر، مناسب‌تر و روان‌تر در امور ترافیکی در حوزه‌های جابه‌جایی مسافر، تردد و ایمنی جاده‌هاست، افزود: نیروی انتظامی با تشکیل قرارگاه اربعین حسینی در حوزه‌های ترافیکی و انتظامی برنامه‌هایی را در مرزهای مهران برگزار می کند.

وی بیان داشت: یکی از نکات مهم این قرارگاه بحث خدمات ترافیکی به زائران، تسهیل در عبور و مرور و پیشگیری از تصادفات جاده‌ای است.

وی تصریح کرد: از مردم و زائران نیز می خواهیم حتما با ویزا و گذرنامه به مرز مهران مراجعه کنند چراکه از ورود بدون ویزا و گذرنامه جلوگیری می شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد: استان ایلام و شهرستان مهران به عنوان مهمترین و امن ترین مرز زمینی کشور شاهد بیشترین تردد زائران است و تمامی رده های مختلف نیروی انتظامی در مرز مستقر هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.