همدان؛

خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان به زائران اربعین حسینی

ناوگان حمل و نقل عمومی در استان همدان باهمه ظرفیت آماده جابجایی زائران اربعین حسینی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت : ناوگان حمل و نقل این استان با تمام ظرفیت ,برای انتقال زئران به مرزهای خروجی کشور و بازگشت از مرز مهران با آمادگی کامل بسیج شده اند .

حیدری افزود: اعزام زائران از اواخر آبان آغاز شده است و تا 17 آذر ماه ادامه دارد و پیش فروش بلیت و سرویس های دربستی به جز مرز مهران , برای دیگر مناطق کشورممنوع شده است .

وی افزود : در این ایام سهمیه سوخت ویژه به ناوگان اختصاص یافته و هیچ مشکلی در تامین سوخت ناوگان وجود ندارد و مرکز مدیریت راههای استان همدان نیز در این ایام نظارت لازم را بر وضعیت جاده هاو تردد ها خواهند داشت.

وی با اشاره به بازدید مستمر همکاران اداره کل همراه با کارگروه بازرسی استانداری بیان کرد : طی بازدید از نمازخانه های مجتمع های خدماتی رفاهی و سایر نمازخانه های واقع در محورها ی استان به ویژه محور اسد آباد نظارت و تاکید بر تامین امکانات مورد نیاز چون آب گرم و سیستم گرمایشی و... برای زائران اعمال شده است .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ایمنی مسافران گفت : این اداره کل با همکاری پلیس راه استان , اداره کل راه و شهرسازی با حضور گشت های 24 ساعته راهداری , اورژانس , امداد خودرو , هلال احمر و... آمادگی لازم را برای تامین ایمنی زائران دارند .

وی خاطر نشان کرد برای کنترل ونظارت هر چه بیشترمتصدیان بخش حمل ونقل درهنگام سوار شدن به اتوبوس و انتقال شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی، هماهنگی لازم با همکاران ادارات کل حمل و نقل و پایانه های استان های مرزی شده است.

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.