گزارش هکرهای آنانیموس در خصوص حساب های داعش نادرست بود

وبسایت "آرس تکنیکا" نوشت: گزارش هکرهای آنانیموس در خصوص حسابهای توییتر مرتبط با گروه تروریستی داعش اشتباه از آب در آمد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "آرس تکنیکا،" یک گروه به نام "اوپ پاریس" وابسته به "هکرهای ناشناس (آنانیموس)" چندی پیش کمپین جدیدی علیه گروه تروریستی داعش راه اندازی کردند. این هکرها از مردم درخواست کردند برای شناسایی و مسدود کردن حساب های گروه تروریستی داعش در شبکه های اجتماعی به این کمپین ملحق شوند. این کمپین به دنبال حملات تروریستی داعش در پاریس راه اندازی شد. تاکنون چندین گروه برای مختل کردن حساب های داعش در رسانه های اجتماعی و هک عناصر این گروه تروریستی تشکیل شده است.

اعضای گروه "اوپ پاریس" وابسته به گروه آنانیموس چند روز پیش اعلام کردند حدود 20000 حساب توییتر مرتبط با گروه تروریستی داعش را مسدود کردند. اعضای این گروه هکری همچنین گفتند در خصوص حملات برنامه ریزی شده داعش در آمریکا و پاریس هشدار داده اند.

این در حالیست که به گفته برخی رسانه ها، بسیاری از این حسابهای توییتری مسدود شده متعلق به گروه تروریستی داعش نبودند. سازمان "اف بی آی" نیز در بیانیه ای اعلام کرد هیچ اطلاعاتی از حملات احتمالی داعش در آینده در دست نداریم.

بسیاری از این حسابهای مسدود شده به دلیل ارسال پیام هایی مرتبط با گروه های تروریستی داعش مسدود شدند. برخی از این پیام ها تنها نوشته هایی به زبان عربی بودند که به اشتباه مسدود شدند.

وبسایت "دیلی دات" در گزارشی نوشت توییتر دیگر به حسابهای ارسال شده گروه هکری آنانیموس توجهی نمی کند؛ زیرا بسیاری از آنها مرتبط با گروه تروریستی داعش نبودند. 
 
توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام مدتهاست در تلاش هستند حسابهای مرتبط با گروه تروریستی داعش را شناسایی و آنها را مسدود کنند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار