ساری ؛

452 نفرقرباني حوادث رانندگي در هفت ‌ماه امسال

452 نفر در حوادث رانندگي استان مازندران در هفت ‌ماه امسال جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط‌ عمومي اداره‌كل پزشكي‌قانوني استان ، مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت : اين آمار در مقايسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 484 نفر در تصادفات رانندگي کشته شدند، هفت درصد كاهش نشان می‌دهد.

علی عباسی با اشاره به اینکه از مجموع تلفات حوادث رانندگي هفت ‌ماهه امسال در مازندران 337 نفر مرد و ما بقی زن هستند تصریح کرد :ساری با 90 ، بابل با 62 ،آمل با 49 نفر بیشترین و رامسر با 4 ،عباس آباد با 6 مورد کمترین شهرها هستند.

در اين گزارش با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت در هفت ‌ماهه امسال آمده است: بيشترين تلفات حوادث رانندگي با 323 مورد در جاده‌هاي برون شهري و پس از آن با 112 مورد در تصادفات درون شهري، 17 مورد در جاده‌هاي روستايي گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با اشاره به مصدوم شدن تعداد نه هزار 376 نفر در هفت ماهه سالجاری تصریح کرد : در راستاي كنترل و كاهش آمار تصادفات در جاده‌هاي برون شهري، رعايت نکات ايمني از قبيل بستن کمربند ايمني براي رانندگان و سرنشينان و نيز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ضروري است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: قربانی ، رانندگی ، امسال ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.