ارومیه؛

تساوی شهرداری ارومیه مقابل صنعت ساری

تیم فوتبال شهرداری ارومیه در هفته هشتم دور رفت رقابتهای لیگ دسته 2 باشگاه های کشور در دیدار خارج از خانه، مقابل تیم صنعت ساری به تساوی رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه ؛ درهفته هشتم گروه چهارم این رقابت ها عصر روز یکشنبه چهار دیدار در شهرهای ساری، اردبیل، رشت و بوشهر پیگیری شد.

در این هفته تیم شهرداری ارومیه میهمان تیم صنعت ساری بود که این دیدار پس از 90 دقیقه تلاش با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

تیم شهرداری ارومیه در دقیقه 11 نیمه نخست توسط حسین قنبری به گل رسید و این برتری تا دقایق پایانی ادامه داشت تا اینکه تیم حریف در دقیقه 90 به گل تساوی بخش این بازی دست یافت تا تیم صنعت ساری در دقایق آخر مسابقه از یک شکست خانگی فرار کند.

شاگردان محرم نشاطی در تیم شهرداری ارومیه با کسب یک امتیاز این دیدار 9 امتیازی شده و در رده هفتم جدول قرار گرفتند.

در هفته نهم این رقابت ها روز یکشنبه هشتم آذرماه تیم شهرداری ارومیه میزبان خلخال دشت اردبیل است.

شهرداری ارومیه در گروه چهارم این رقابت ها با فولاد ب اهواز، سپیدرود رشت، خلخال دشت، صنعت ساری، الوند همدان، پیام وحدت کاشمر، رهپویان رضوانشهر، شاهین بوشهر و توسعه کیش هم گروه است.

رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه های کشور با حضور 40 تیم در چهار گروه از پنجم مهرماه آغاز شده و از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند که تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم صعود کرده و تیم های دوم به پلی آف می روند.

مرحله اول مسابقات اواخر بهمن ماه پایان می یابد و از هر گروه چهار تیم به لیگ دسته سوم سقوط می کنند.

شروع مرحله دوم اوایل اسفند و پایان مسابقات اواخر اردیبهشت 95 خواهد بود و پلی آف رقابت ها نیز نیمه اول خرداد ماه 95 برگزار می شود.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.