بجنورد؛

برگزاری سومین گردهمایی هزار دانشجوی بسیجی در خراسان شمالی

سومین گردهمایی هزار دانشجوی بسیجی درسالن اجتماعات دانشگاه آزد بجنورد با حضور معاون فرهنگی سازمان بسیج کشور برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، معاون فرهنگی سازمان بسیج کشورگفت گفت:امروزه در جبهه های مبارزه علیه دشمنان اسلام فرهنگ زیربنای زندگی افراد است.

وجدانی نیا افزود : ناهنجاری های اجتماعی به عنوان یک شاخص مهم عقب ماندگی فرهنگی است که باید بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

وی خاطر نشان کرد : بسیج به عنوان یک تشکل زنده در عرصه فرهنگی و سیاسی است و همه بسیجیان باید بیش از پیش در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج کشورگفت : مبانی علمی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در سایه فرهنگ رشد و نمو می یابد .

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی نیز در این گردهمایی گفت: سومین گردهمایی هزار نفری دانشجویان بسیجی استان با عنوان «افسران جنگ نرم» به مناسبت سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه توسط امام راحل(ره) در بجنورد برگزار شد.

امینی فر راه‌اندازی اردوهای جهادی و هسته های علمی در جهت تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در بحث اقتصاد مقاومتی را دو ماموریت اساسی بسیج دانشجویی عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت : نشست‌های بصیرتی و کرسی‌های آزاداندیشی و مناظرات پیرامون موضوعات مختلف و نیز 180 حلقه معرفتی صالحین از دیگر برنامه های اثرگذار ما در سطح دانشگاه‌ها است.

امینی فرمحوری‌ترین برنامه‌های بسیج در سال جاری پاسخ به سئوالات و شبهات اعتقادی، فرهنگی و سیاسی در قالب های مختلف خواند

مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی با اشاره به اینکه حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجویی بسیجی در استان داریم، گفت: متاسفانه مشاهده می شود برخی دانشگاه‌ها فضا را برای فعالیت دانشجویان خصوصا بسیجیان به درستی فراهم نمی‌‌کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.