مشهد؛

وظیفه مهم عشاق سیدالشهداء انتقال درست واقعه کربلا به مردم دنیاست

مسوول امور مساجد خراسان رضوی گفت: برهمه عاشقان سیدالشهداء واجب است که واقعه کربلا را آن گونه که هست منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسین حائری افزود: اگر امروز ما رسالت واقعه کربلا را آنچنان که هست منتقل نکنیم به سید الشهداء و شهدای کربلا خیانت کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام ما را متهم به ملت گریه و ماتم می‌کنند، خاطرنشان کرد: گریه‌ی ما از موضع درماندگی و ضعف نیست، بلکه برای مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش و فریاد بر سر ظالمان جهان است.

وی به تخریب‌های معنوی که دشمن اکنون در فضای مجازی برای جوانان انجام می‌دهد اشاره کرد و گفت: دشمنان دین خدا هر روز با ترفندی جدید به میدان می‌آیند و اگر ما، جوانان جامعه خود را واکسینه نکنیم و مفاهیم درست دین  و نهضت عاشورا را انتقال ندهیم، کمک کرده‌ایم که افکار پلید دشمنان اسلام برقلب جامعه حاکم شود.

حجت الاسلام حائری خطاب به عاشقان سیدالشهدا که روز اربعین حسینی در کربلا هستند، تصریح کرد: این شور و اشتیاق ستودنیست اما یادمان باشد که باید عمیق دین خداوند را بشناسیم و اهل بیت(ع) را تا بتوانیم مایه آبروی آنها باشیم و پاسخ یزیدان زمان را بدهیم.

وی حکومت‌های اسلامی ساختگی و تروریستی در سوریه و عراق را مصداق عینی حاکمان یزیدی امروز دانست و خاطرنشان کرد: امروز یزیدیان زمان در عربستان، اسرائیل و آمریکا درحال فعالیت علیه اسلام ناب محمدی هستند، بنابراین تکلیف مسلمانان راستین برای دفاع از ارزشهای آیین الهی اسلام در شرایط کنونی بسیار سنگین است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.