همدان؛

بسیجی از بی‌مهری‌ها و کارشکنی‌ها ناامید و دلسرد نمی‌شود

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: بسیج و بسیجی باید همواره آمادگی پذیرش تکالیف و ماموریت‌های سنگین را داشته باشد و از بی‌مهری‌ها و کارشکنی‌های موجود در راه ناامید و دلسرد نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ حسن برزگر در مراسم دیدار با نخبگان که با حضور پدر شهید احمدی‌روشن برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیجی واقعی و اصیل باید از نظر علمی خود را تقویت کند و به مدارج عالی علمی برسد. 

وی با اشاره به تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد : بسیجی، طالب و تشنه علم و اندیشه است و قدرت را در ایمان و علم جستجو می کند که اگر این دو با هم باشند دیگر قدرت‌ها و پیشرفت های بشری نیز حاصل می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به شخصیت شهید احمدی روشن تاکید کرد: این شهید بزرگوار می توانست در بهترین دانشگاه های دنیا مشغول تحصیل شده و از امکانات رفاهی بالا برخوردار باشد ولی بودن در کسوت بسیجی را انتخاب کرد.

وی در ادامه افزود : تنها روحیه بسیجی و جهادی شهید مصطفی احمدی روشن است که او را در کشور پایبند می کند و خود را وقف مردم و آرمان‌هایش می کند.

برزگر تاکید کرد: راهی که یک بسیجی در آن قدم می گذارد راه سخت و پر پیچ و خمی است و یک بسیجی باید طاقت و تحمل فراوان در این راه از خود نشان دهد.

وی افزود: بسیج و بسیجی باید همواره آمادگی پذیرش تکالیف و ماموریتهای سنگین را داشته باشد و از بی مهری ها و کارشکنی های موجود در راه ناامید و دلسرد نشود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ت



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.