ساری؛

روحیه بسیجی نجات بخش انسان در همه زمان ها

ترویج دوستی و محبت و تحقق رضایت الهی از اندیشه های بسیج است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در مراسم بزرگداشت هفته بسیج با بیان این که شهدا حقایق آینده را با علم درونی درک کرده و افرادی فرشته سیرت و انسان صورت بودند، گفت: این افراد انسان هایی از جنس نور بودند که معرفت بسیجی این شخصیت ها را تربیت کرده است.

علیرضا یونسی با اشاره به این که ترویج دوستی و محبت در میان همگان و تحقق رضایت الهی از جمله اندیشه های بسیج است، افزود: عراقی که تا دیروز دشمن ما بود دست یاری به سوی ما دراز کرده و این ها از الطاف الهی است که حضرت حق بدون دلیل به کسی عزت نمی دهد مگر آنکه استحقاق آن را داشته باشد.

وی گفت: امروز ایران اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد که در گلستانی از امنیت و آرامش هستیم و باید قدر آن را بدانیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به این که مردم ما در سال 92 با عشق پای صندوق های رای آمدند و کاندیدی از جنس خود انتخاب کردند، گفت: آقای روحانی قول داد دولت ما دولت شایستگان و راستگویان است که این در راستای روحیه بسیجی قرار می گیرد.

یونسی با بیان این که مردم ما نسبت به آینده امید دارند که باید تلاش کنیم امیدواری را افزایش دهیم، افزود: دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.

وی گفت: انتخاب کردن حق مردم است و دولت تلاش می کند انتخاباتی صددرصد قانونی و باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.