اصفهان؛

تشکیل هسته‌های حزب‌الله وظیفه امروز بسیجیان است

استاندار اصفهان گفت: تشکیل هسته‌های حزب‌الله در جهان مهمترین رسالت امروز بسیج است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ رسول زرگرپور صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک بسیج ادارات اظهار کرد: تدبیر و دوراندیشی امام راحل مبنی بر صدور فرمان تاریخی تشکیل بسیج در 5 آذر 58، از این طریق، مجموعه انسانی برای صیانت از انقلاب اسلامی امروز بیش از پیش مشخص شده است .

وی با اشاره به فرمایشات رهبری پیرامون بسیج، تصریح کرد: وجود بسیج برای دوستان مایه خرسندی و برای دشمنان مایه بیم و هراس است، بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی است .

استاندار اصفهان تأکید کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب بسیج در حقیقت مظهر وحدت مقدس میان افراد و ملت است، بسیج در هر میدان و عرصه‌ای که ورود پیدا کرده پیروزی در آن حتمی بوده است.

وی با اشاره به رسالت‌های بسیجیان بر طبق اساسنامه یادآور شد: تشکیل هسته‌های حزب‌الله در جهان که مورد نظر امام راحل نیز بود، مهمترین رسالت بسیجیان است.

وی تاکید کرد: ایجاد توانایی لازم در آحاد مردم و ایجاد توانایی لازم رزمی و همچنین مهارت لازم برای کمک به هنگام بروز بلایا و کمک به دولت از دیگر وظایف بسیجیان است.

استاندار اصفهان افزود: امروز بسیج پس از تجربه‌های طولانی در میدان رزم در هر میدان تخصصی دیگری که ورود پیدا کرده در بالاترین جایگاه قرار گرفته است، تفکر ناب بسیج در میان اقشار مختلف جامعه باعث شده است که چشم طمع دشمنان از کشور دور بماند.  



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.