نتیجه نشست سالانه AFC

حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از شیخ سلمان

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا به اتفاق آرا از نامزدی شیخ سلمان برای تصدی ریاست فدراسیون جهانی فوتبال حمایت کرد.

حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از شیخ سلمانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواناعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست سالانه خود روز جمعه در دهلی نو از نامزدی شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه حمایت کردند وبا صدور قطعنامه ای از  همه فدراسیون های عضو  خواستند در پشتیبانی و حمایت از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا  که در تلاش است به عنوان اولین رئيس آسیایی فیفاانتخاب شود ،با هم  متحد شوند. 
اعضای کمیته اجرایی در این جلسه ازتوانایی شیخ سلمان برای بازگرداندن اعتبار فیفا ابراز اطمینان کردند. آنها افزودند شیخ سلمان از وقتی ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را بر عهده گرفته کیفیت رهبری خود را نشان داده است و انتخاب شیخ سلمان بسیار مهم است، زیرا او کسی است که می تواند FIFA بازسازی و در آینده بهتر کند.
کمیته اجرایی همچنین قول داد از طریق همکاری با فدراسیون های عضو پشتیبانی های لازم را از نامزدی شیخ سلمان به عمل آورد.
شیخ سلمان  نیزدر این نشست گفت: "ما در آخرین دیدار مان در ماه جولای در مورد انتخابات ریاست فیفا برای2016. صحبت کردیم . از آن زمان، تاریخ 2016 فوریه 26 برای برگزاری انتخابات مشخص شده است و  پس از تعیین صلاحیت توسط کمیته اخلاق فیفا، پنج نامزد تا کنون توسط کمیته انتخابات فیفا تایید شده اند.
وی افزود:همانطور که می دانید، همه چیز در سیاست فوتبال سریع اتفاق می افتد و  من در پایان ماه اکتبر تصمیم گرفتم به عنوان نامزد ثبت نام کنم. بدون حمایت شما و بدون حمایت اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا من هرگز این کار را انجام نمی دادم.
به همین دلیل من در ماه اکتبر به همه اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نوشتم تا نظر شما را در مورد اینکه آیا ثبت نام کنم یا نه پرسیدم. پاسخ به شدت مثبت بود ، و من می خواهم از همه شما بخاطر اعتمادتان تشکر کنم.
تایید و حمایت کامل کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا از مبارزات انتخاباتی من، حمایتی بزرگ و همچنین افتخاری برای من به است. از آنجا که شما نمایندگان منتخب اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا هستید، این یک پیام قوی است که آسیا پشت یک نامزد واحد ایستاده است.
 شیخ سلمان در پایان گفت:من از حمایت و توصیه های ارزشمند تان سپاسگزارم. مطمئن هستم که رئیس بعدی فیفا از آسیا است.
برچسب ها: afc ، شیخ سلمان ، فیفا ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار