مشهد؛

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی خراسان رضوی در گلمکان

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان در ماده کراس کانتری و قهرمانی خراسان رضوی در گلمکان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رییس هییت دوچرخه سواری استان گفت : مسابقات دوچرخه سواری کوهستان در ماده کراس کانتری انتخابی استان در دو رده سنی جوانان وبزرگسالان با 55 شرکت کننده از شهرهای مشهد، چناران، کاشمر، نیشابور ، فیروزه ، طرقبه و شاندیز برگزار شد.

روزبهان افزود : در رده سنی جوانان ، دوچرخه سواران با رکاب زدن مسافت 30کیلومتری و با پشت سر گذاشتن یکی پس از دیگری عناوین اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند که در رده سنی جوانان به ترتیب اول تا سوم : مدال خوش رنگ طلا محمد سلیمی از چناران ، کسب مدال برنز یاسر خیبری از کاشمر و کسب عنوان سومی ،مدال برنز رضا سهرابی از فیروزه را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: تیم چناران با کسب 200 امتیازبر سکوی اول ، تیم کاشمر با کسب 152 امتیاز سکوی دوم و تیم طرقبه شاندیز با کسب 150 امتیازبرسکوی سوم ایستاد .

رییس هییت دوچرخه سواری کوهستان با اشاره به مسافت 48 کیلومتری مسابقه برای رده سنی بزرگسالان گفت : دوچرخه سواران کوهستان در ماده کراس کانتری با رکاب زدن مسافت 48 کیلومتری و با پشت سر گذاشتن حریفان خود توانستند سکوی اول تا سوم را به ترتیب از آن خود کنند.

روزبهان اظهار کرد: نشان برتر سکوی نخست هادی طیهوری ازمشهد ، سکوی دوم مسعود پورهمتی از مشهد و سکوی سوم مرتضی حسینی از چناران را کسب کردند و تیم های مشهد ، چناران ، فیروزه با امتیاز بیشتر به ترتیب سکوی اول تا سوم تیمی را به دست آوردند.

انتهای پیام//گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.