مشهد؛

افزایش هم افزایی حوزه های حمل و نقل و تجهیزات ایمنی مشهد

مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان رضوی از افزایش هم افزایی حوزه‌های حمل و نقل و تجهیزات ایمنی مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین شکوهی گفت: تداخل سه نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل و تجهیزات ایمنی، فرصتی خوبی برای هم‌افزایی بین بخشی در این حوزه‌ها ایجاد کرده است.

وی افزود: هرچند از حیث کمیت این نمایشگاه چندان تفاوتی با سال قبل نمی‌کند اما این نمایشگاه از نظر کیفیت، دارای رشدی چشمگیر بوده و همکاران این سازمان نیز با پختگی بیشتری در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان با اشاره به حضور پررنگ 8 موسسه و شرکت تابعه سازمان همیاری شهرداری‌های استان به همراه 12 شرکت، تولید کننده و پیمانکاران مرتبط با آن از بخش خصوصی در این نمایشگاه، عنوان کرد: دعوت از شوراهای شهر و همکاران سازمان همیاری شهرداری‌های سراسر کشور از نقاط قوت دیگری بود که امسال به آن رسیدیم.

شکوهی همچنین با ابراز خرسندی از افزایش 30 تا 35 درصدی فضای نمایشگاهی امسال ، گفت: مخاطبان نمایشگاه امسال کاملا تخصصی شده‌اند و با دیدی فنی‌تر به بررسی این نمایشگاه می‌پردازند.

وی افزایش سطح تعاملات را از دیگر نقاط قوت این نمایشگاه دانست و یادآور شد: استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان این قوت قلب را به ما می دهد تا در آینده با قدرت بیشتری در این گونه نمایشگاه‌ها وارد شویم.

//انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.