زنجان؛

مرگ كودك پنج ساله در حادثه رانندگی

فرمانده انتظامي شهرستان طارم از بر خورد يك دستگاه وانت نيسان با كودك پنج ساله خبرداد و گفت : متاسفانه اين حادثه منجر به مرگ كودك شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ فرمانده انتظامي شهرستان طارم در باره اين خبر گفت : ماموران از وقوع يك حادثه رانندگي در سه راهي "قانقلي چاي علياء" مطلع و بلافاصله جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي افزود : ماموران با حضور در محل دريافتند يك دستگاه وانت نيسان به رانندگي " م – ج " با عابر پياده ، كه كودكي پنج ساله به نام " ن – ع " بود برخورد كرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان طارم با اعلام اينكه متاسفانه اين كودك به علت شدت جرحات وارده در دم فوت كرده بود گفت : بر اساس اعلام والدين كودك، وي كر و لال بوده است.

اوجاقلو با اعلام اينكه علت اين حادثه در دست بررسي است به رانندگان توصيه كرد : رعايت سرعت مطمئنه راسرلوحه رانندگي خود قرار داده و با احتياط بيشتري رانندگي نمايندتا هيچ گاه شاهد چنين حوادث دلخراشي نباشيم.

وي با تاكيد بر اينكه توجه و هوشياري كامل شرط اصلي رانندگي ايمن است خاطر نشان كرد : مقررات راهنمايي و رانندگي براي حفاظت از جان و مال ما وضع شده اند در رعايت آنها كوشا باشيم.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/گ


برچسب ها: کودک ، حادثه ، رانندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.