قزوین؛

آغاز نصب نیوجرسی در آزادراه قزوین - کرج

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از آغاز اجرای نصب نیوجرسی (موانع بتنی) به جای گاردریل در آزادراه قزوین - کرج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ جواد حق لطفی افزود: فاز نخست اجرایی این طرح حد فاصل آبیک تا آمادگاه شهدای جوادنیا به طول 25 کیلومتر است و تا بهار سال آینده نیز به طول می انجامد.

وی ادامه داد: پروژه نصب نیوجرسی در آزاد راه قزوین - کرج به منظور افزایش ضریب ایمنی خودروها، جلوگیری از تصادف خودروهای سنگین و نیز ایجاد مانع جهت جلوگیری از ورود کامیون ها به لاین مخالف این آزادراه در صورت خواب آلودگی و انحراف به چپ آنها صورت می گیرد.

به گفته وی، فاز دوم نصب نیوجرسی این آزادراه حد فاصل عوارضی شماره 2 تا آمادگاه شهدای جوادنیا از اواخر امسال در صورت تامین اعتبار به طول 30 کیلومتر به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

حق لطفی در پایان خاطرنشان کرد: هزینه لازم برای فاز نخست این پروژه از محل اعتبارهای ارتقای ایمنی محورهای ارتباطی تامین شده است.

گفتنی است استان قزوین دارای شش هزار و 671 کیلومتر راه است که 217 کیلومتر آن آزاد راه، 267 کیلومتر بزرگراه، یک هزار و 367 کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و 820 کیلومتر نیز راه روستایی است.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اجرا ، نصب ، نیوجرسی ، آزادراه ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.