استاندار قم:

قم پیشقدم در تحقق دولت الکترونیک

صادقی گفت: همچنان که در بسیاری از موارد پیشقدم بوده‌ایم در این مورد نیز به صورت شاخص و الگو برای سایر استان‌های کشور عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ سید مهدی صادقی بابیان اینکه تحقق دولت الکترونیک در سالم‌سازی و کوتاه کردن مسیر خدمات‌دهی اهمیت بسیاری دارد گفت: تحقق دولت الکترونیک ابعاد گسترده اقتصادی و اجتماعی را در بر دارد و رضایت مردم و کاهش بسیار زیاد هزینه‌های کشور را سبب می‌شود.

استاندار قم پیش‌فرض تحقق دولت الکترونیک را مدیران دانست و گفت: تغییر نگرش در مدیران ارشد استانی و مدیران ارشد تمام دستگاه‌ها نیاز است و باید این دیدگاه را پیدا کرده و انگیزه را در خود تقویت کنند تا این امر به وقوع بپیوندد.

وی آموزش، مطالعات، برنامه‌ریزی و استفاده از مشوق‌ها را برای پیاده‌سازی این امر مهم عنوان کرد.

صادقی فعالیت‌های انجام شده در زمینه تحقق این امر را مورد اشاره قرار داد و افزود:  اگر مدافع یک نظام سالم اداری در تمام ابعاد هستیم باید برای تحقق دولت الکترونیک تلاش کنیم و همه چیز به شما مدیران برمی‌گردد.

وی تغییر نگرش را  اصلی‌ترین موضوع برای تحقق این امر دانست و با بیان اینکه  هر سازمانی که در این زمینه اقدام مناسبی داشته باشد مورد تشویق قرار خواهد گرفت گفت: همچنان که در بسیاری از موارد پیشقدم بوده‌ایم در این مورد نیز به صورت شاخص و الگو برای سایر استان‌های کشور عمل کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.