ساری ؛

دیدار تیم های والیبال بانک سرمایه تهران و کاله مازندران

تیم های والیبال بانک سرمایه تهران و کاله مازندران به مصاف هم می روند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دو تیم بانک سرمایه تهران و کاله آمل تحت عنوان هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان یادواره دویست شهید والیبالیست ساعت17 امروزدر استادیوم خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر میروند.

کاله مازندران در هفته نهم، بازی سخت و حساسی با تیم قدرتمند بانک سرمایه خواهد داشت البته تیم کاله مازتدران در تمامی مسابقات نشان داده است که به راحتی تسلیم تیم مقابل نمیشود همیشه برای برد می جنگد.

تیم تازه تاسیس بانک سرمایه امسال برای اولین بار در سوپر لیگ والیبال تجربه حضور دارد و تا کنون این تیم و تیم پر افتخار کاله آمل تجربه رویارویی مقابل یکدیگر ندارند و امیدواریم که اولین تجربه بازی این دو تیم به سود آمل به پایان برسد هر چند که کاله کار بسیار سختی در مقابل بانک سرمایه دارد.

تیم کاله آمل در پس جبران بازی قبل وارد تهران میشود تا با برد مقابل تیم قدرتمند بانک سرمایه هم بتواند جای بهتری در جدول رده بندی کسب کند و جایگاه خود را تقریبا تا پایان نیم فصل تثبیت کند و همچنین باخت هفته گذشته خود را در آمل مقابل شهرداری ارومیه به فراموشی بسپارد.

سرپرست تیم بانک سرمایه محمد خضرائی و هدایت آن برعهده مصطفی کارخانه میباشد.عادل غلامی و جواد کریمی دو بازیکن موثر تیم بانک سرمایه تهران از اهالی استان مازندران می باشند.

همچنین ناظراین بازی را محمد حسین شفقی و قضاوت این بازی حساس برعهده مسعود یزدان پناه ( داور اول ) و وحید پورکاشیان ( داور دوم ) می باشد.

تیم کاله آمل در هفته دهم لیگ برتر بازی حساسی در آمل مقابل تیم ثامن الحجج خراسان خواهد داشت که این بازی اولین بازی خانگی کاله بعد از محرومیت کمیته انضباطی از حضور هواداران در استادیوم پیامبر اعظم (ص) شهرستان آمل خواهد بود.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.