ساری ؛

پیروزی تیم بسکتبال کاله مازندران مقابل مهرام تهران

هفته ششم لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور ، دو تیم مهرام تهران و کاله مازندران در تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار نزدیک و حساس با پیروزی ۶۹ بر ۶۷ تیم مهمان خاتمه یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ سرمربی تیم کاله مازندران پس از پیروزی تیمش مقابل تیم قدرتمند مهرام گفت : بازی بسیار سنگینی بود و به جرات میتوانم بگویم یکی از سخت ترین بازیهای ما در این فصل به شمار می رفت ، تیم مهرام گلچینی از بازیکنان با تجربه و جوان را در اختیار داشت و بازی مقابل همچنین تیمی برای هر حریفی سخت و دشوار است.

موسوی افزود : در نیمه اول خصوصا در فاز تهاجمی بی دقتی کردیم ، در ریباندها و بحث دفاعی هم خوب نبودیم و این باعث شد در پایان نیمه اول باحساب ۳۳ بر ۴۰ از مهرام عقب بیفتیم. اما در نیمه دوم و با تغییر تاکتیک بازی و گوشزد نمودن نکات فنی به بازیکنان و ایجاد انگیزه و تمرکز بالا در آنان ، بازی روان تری را از تیم کاله شاهد بودیم.

وی گفت:به تدریج از اواسط کوارتر سوم و با تغییر آرایش دفاعی بازی را در دست گرفتیم و در سه دقیقه پایانی کوارتر چهارم بازی ، از حریف خود پیش افتادیم که این برتری تا پایان بازی برای ما حفظ گردید.

موسوی با تشکر از کادر فنی و بازیکنانش گفت : از بازیکنان تیم کاله و کادر فنی تیم خصوصا آقایان ونهاری و ملکشاه کمال تشکر را دارم و این پیروزی را به آنها و هواداران باشگاه ورزشی کاله مازندران تقدیم می کنم.

سرمربی جوان کاله مازندران در پایان افزود: امیدوارم در بازی حساس هفته آینده ، باز هم هواداران کاله با حضور در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل یار و یاور ما مقابل تیم خوب و یکدست شیمیدر باشند.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: بسکتبال ، کاله ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.