همکاری آیفون و سامسونگ + تصاویر

بر اساس گزارش های منتشر شده سامسونگ یکی از سازندگان نمایشگرهای OLED برای ایفون های 2018 خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان ، طبق آخرین خبرهای منتشر شده احتمالا سامسونگ ساخت نمایشگر OLED ایفون های 2018 اپل را برعهده خواهد گرفت که یقینا این امر میزان تاثیر گذاری این بخش از شرکت کره ای را بیش از پیش افزایش می دهد.

درحال حاضر سامسونگ تامین کننده نمایشگر موبایل شرکت های چینی مانند هواوی می باشد. گذر زمان نتیجه رقابت سامسونگ با ال جی بر سر تولید نمایشگرهای مورد استفاده در ایفون های اینده اپل را مشخص می کند.

بر اساس گزارش فوق اپل و سامسونگ می بایستی قراردادی را در این زمینه با هم منعقد نمایند. فعلا این دو شرکت در حال مذاکره بوده و هنوز توافق رسمی نکرده اند.

همکاری آیفون و سامسونگ + تصاویر

این اولین همکاری سامسونگ و اپل نیست. در حال حاضر شرکت کره ای بخشی از نیاز نمایشگرهای OLED اپل برای استفاده در ساعت هوشمند اپل واچ و همچنین نمایشگر LCD در ایپدهای اپل را تامین می نماید.
هنوز این موضوع قطعی نشده، شاید هم اپل به جای نمایشگرهای OLED همچنان از همان نوع LCD در ایفون های بعدی خود استفاده کند، چرا که هزینه ساخت کمتری دارند.

همکاری آیفون و سامسونگ + تصاویر

انتهای پیام/

برچسب ها: آیفون ، سامسونگ ، صفحه ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
یعنی خدا وکیلی چی میشه و چی از آب در میاد
دو ابر قدرت دنیا در تکنولوژی دست به همکاری بزنن
وای خدا فک کنم مدتها رکورد اولینها رو رو خودشون دوتایی ثبت کنن
Iran (Islamic Republic of)
امير
۱۰:۵۶ ۰۹ آذر ۱۳۹۴
برو داداش.تو تا حالا سوني دستت گرفتي ك حرف از ابر قدرت سامسونگ ميزني؟ همون سامسونگ از بقل نگا كن صفهش ديده نميشه.سوني با زاويه 1 درجه كاملا با كيفيت ديده ميشه. دگه بماند دوربين و سخت افزاري و .....
آخرین اخبار