برانکو: بازی دربی پیش رو داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: بازی دربی مقابل نفت تهران پیش‌رو داریم.

برانکو: بازی دربی پیش رو داریم
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو در ادامه عنوان کرد: این بازی‌ها انگیزه خاصی به دنبال دارد، نفت تهران قابل تعریف کردن نیست چرا که قدرت آن‌ها را همه می‌دانند.

برانکو تصریح کرد: تیم نفت تهران در ضربات پنالتی بازی جام حذفی را به استقلال تهران واگذار کرد. این تیم در فصل گذشته هم در فینال جام حذفی بازی کرد. همچنین نفت در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرکت،نتیجه بازی را به الاهلی امارات واگذار کرد. 

نفتی‌ها سه،چهار بازیکن ملی پوش دارند به اندازه کافی در مورد سختی این بازی صحبت کردم، ما دو ملی‌پوشمان یعنی کامیابی‌نیا و عالیشاه را برای این بازی نداریم. وضعیت بنگر هم نامشخص است و وی مصدومیت مختصری دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: علی رغم تمام مشکلات هدفمان در هر بازی ارائه یک بازی زیبا همراه با نتیجه مطلوب است. همینطور قصد داریم شادابی را به هواداران تقدیم کنیم.

برانکو در مورد انگیزه‌های نفت برای شکست‌دادن پرسپولیس گفت: مشکل بازیکنان فقط مصدومیت نیست، نفت در بازی‌های گذشته استحاق باخت را نداشته است.

بر این اساس این تیم می‌تواند برای ما مشکل ایجاد کند، هر تیمی مقابل ما قرار می‌گیرد با انگیزه مضاعف پا به میدان می‌گذارد. سرنوشت تیم‌های بزرگ به این صورت رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: به هر حال بازیکنان ما باید با ارائه بازی خوب مانع اجرای تاکتیک‌های حریف شوند.

برانکو در مورد کیفیت زمین تختی بیان کرد: فلسفه بازی‌مان را تغییر نمی‌دهیم. همچنین اطلاع دارم که زمین ورزشگاه تختی همانند آزادی نیست. زمین تختی برای هر دو تیم مطلوب نیست. اما برای ما نسبت به نفت تهران مشکل‌سازتر است.خرابی زمین بهانه‌ای برای پرسپولیس در عدم نتیجه‌گیری نیست. 
 
وی در مورد پیشنهاد یک تیم چینی به عالیشاه اظهار داشت: برای اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم طبیعی است مسائل استراتژیک برای بازیکن مهم است. بازیکنان حرفه‌ای هستند و به دنبال قراردادهای بهتر با مبالغ سنگین‌تر هستند برای بازیکن در کنار بازی خوب، درآمد اهمیت دارد.
 
 این موضوع مربوط به عالیشاه و باشگاه است و باشگاه حرف اول و آخر در این باره می‌زند.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس تاکنون نتوانسته نفت را در تختی شکست دهد، بیان کرد: ما برای بازی فردا برنامه ویژه‌ای داریم و قصد جبران نتایج ضعیف گذشته مقابل نفت تهران را داریم.
 
وی در مورد اینکه 5 درصد قرار داد بازیکنان را به حسابشان ریختند، بیان کرد: علاوه بر اینکه فوتبال بازی می‌کنیم بهترین شغل دنیا را هم داریم. وظیفه ما خدمت به هواداران است یکی از مسائل باشگاه بدهی‌های زیاد است. قدرت هر باشگاه به پیشتوانه مالی‌اش مربوط است. از طاهری و مدیریت تیم تشکر می‌کنم که تلاششان را برای حل مسائل مالی انجام دهند.
 
همانگونه که خمارلو گفت: بدهی‌ها زیاد است اما به همان اندازه مهم است که بازیکنان مبالغ قراردادشان را دریافت کنند. خوشبختانه پرداخت مبالغ قراردادها روند سریعتری را طی می‌کند.

برانکو تصریح کرد: به هر حال یک‌ شبه نمی‌شود مشکلات را حل کرد و به طور حتم پرداختی‌ها انگیزه مضاعفی در بازیکنان قبل از بازی با نفت تهران ایجاد می‌کند.
 
وی در ادامه  عنوان کرد: بازیکنان باید بدانند که باشگاه تلاشش را برای حل مشکلات مالی انجام می‌دهد.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد یارگیری در نیم فصل بیان کرد: طبیعی است که برخی از مسائل باید بین اعضای باشگاه به عنوان یک راز باقی بماند. همه باشگاه‌ها این رموز و اسرار را دارند. اگر این مسائل در بین افکار عمومی درز پیدا کند آن وقت دریچه نقل‌و‌انتقالات متوقف می‌شود.
 
برانکو بیان کرد: خبرنگاران کرواسی به علت اینکه ترانسفرشدن بازیکنمان به آرسنال را رسانه‌ای نکردم با من بد شدند.
 
برانکو بیان کرد: من با هیچ بازیکنی مذاکره نکردم و اعتقاد و اطمینان کامل به بازیکنانم دارم. تنها یک جای خالی داریم که باید جایگزین مرحوم هادی نوروزی شود.
 
وی در ادامه عنوان کرد: بنابراین با هیچ بازیکنی صحبت نکردم. اعلام لیست ورودی‌های تیم پیش‌بینی مطبوعاتی است.
 
برانکو بیان کرد: بازیکنی جذب می‌کنیم که در بین 5 نفر اول تیم باشد. همانطور که می‌دانید در نیم فصل نمی‌شود چنین بازیکنی را پیدا کنیم.
 
وی درباره ترکیب تبم پرسپولیس مقابل نفت تهران گفت: ترکیب تیم قبل از شروع بازی در وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به اطلاع عموم می‌رسد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: من اطلاعی از داور بازی ندارم. همچنین به همه داوران اطمینان و اعتقاد دارم. علی رغم اینکه داورها اشتباهات زیادی در بازی‌های تیم ما داشتند اما خودم را با این مسائل درگیر نمی‌کنم. تمرکز روی تیم و بازیکنان است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار