عالیشاه در تیر رس تیم یونانی/فروزان در لیست خرید سرخپوشان

امید عالیشاه مورد توجه تیم‌هایی از جمله چین، نروژ و یونان قرار گرفته است.

عالیشاه در تیر رس تیم یونانی/فروزان در لیست خرید سرخپوشان
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به پیشنهاد‌های داده شده به عالیشاه این احتمال وجود دارد که وی در تعطیلات نیم فصل از پرسپولیس جدا شود.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهادهایی از سوی تیم های چین، نروژ و یک تیم یونانی دارد. طبق شنیده‌ها احتمال حضور عالیشاه در تیم یونانی نسبت به دیگر تیم‌ها بیشتر است.

گفته می‌شود تیم اسکودای یونان خواهان در اختیار گرفتن بازیکن پرسپولیس است.

طبق شنیده‌‌ها، این تیم یونانی حاضر است قرارداد 20 هزار یورویی با عالیشاه ببندد، در آن طرف هم تیم چینی 650 هزار دلار پیشنهاد داده است.

با توجه به اینکه عالیشاه در فصل اخیر موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست داده است این احتمال وجود دارد که برانکو با جدایی عالیشاه موافقت کند تا بازیکن جدید به خدمت بگیرد، سرمربی پرسپولیس این موضوع را در اختیار باشگاه گذاشته است.

گفتنی است علیرضا منصوریان سرمربی فعلی نفت تهران در سال 77 یک فصل عضو تیم اسکادا بود و 23 بازی برای این تیم انجام داد.

*فروزان در لیست خرید پرسپولیس

منصوریان آب پاکی روی دست پرسپولیس‌ها ریخت و بیان کرد که بیرانوند فروشی نیست. بعد از من منتفی شدن حضور بیرانوند در پرسپولیس، حالا محسن فروزان دروازه‌بان اخراجی تیم سیاه‌جامگان به لیست خرید سرخپوشان اضافه شده است.

به هر حال این بدان معنی نیست که حضور فروزان در تیم پرسپولیس قطعی شده است، چرا که برانکو هنوز نظر نهایی‌اش را در این مورد نداده است.

*پیغام حقیقی برای برانکو

رضا حقیقی که چند وقتی که از پدیده مشهد جدا شده است. گفته می‌شود حقیقی از جدایی‌‌اش از پرسپولیس پشیمان شده و به برانکو پیغام داده که حاضر به مجانی بازی کردن در این تیم است، به هر حال برانکو هنوز پاسخی به این درخواست نداده است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.