صفر زاده: جمع آوری ماهیانه 9 هزار تن زباله در شهریار

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: هر شهروند شهریاری در طول روز یک کیلو زباله تولید می‌کند و با توجه به جمعیت 300 هزار نفری شهریار، در ماه 9 هزار تن زباله در این منطقه جمع آوری می‌شود.

صفر زاده: جمع آوری ماهیانه 9 هزار تن زباله در شهریار
علیرضا صفر زاده عضو شورای اسلامی شهریار  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام شده هر شهروند شهریاری در طول روز به صورت میانگین معادل یک کیلو زباله تولید می‌کند که با توجه به جمعیت 300 هزار نفری این شهر حجم توجهی به شمار می‌رود.

وی افزود: در یک محاسبه کلی میزان زباله‌هایی که در طول ماه توسط نیروهای خادم خدمات شهری  جمع آوری می‌شود به رقمی بالغ بر 9 هزار تن می‌رسد.

صفرزاده تصریح کرد: بروز هر گونه نارسایی در جمع آوری و پاکسازی زباله‌ها از شهر، تمام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری را به چالش می کشد و در واقع سیمای شهری به مثابه ویترین عملکرد  مدیریت شهری  به شمار می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار یاد آور شد: بهداشت و سلامت شهر و شهروندان از مولفه‌های حائز اهمیتی است که همواره مد نظر مسئولان شهریار قرار دارد و امیدواریم با طراحی ساز و کاری مناسب سطح حمایت‌ها از نیروهای خدماتی شهرداری به عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری در زیبایی و پاکیزگی سیمای شهری با تقویت هر چه بیشتری هموار شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار