تلاش برای رفع مشکلات ارکستر سمفونیک تهران ادامه دارد

از جمله مشکلاتی که ارکستر سمفونیک با آن گریبان‌گیر است، موضوع قرارداد‌های اعضای گروه و برنامه‌ریزی‌هاست.

فرزین پیروزپی مسئول پیگیری وضعیت ارکستر سمفونیک تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ماموریتی که از طرف معاونت خبری برای ساماندهی به وضعیت ارکستر سمفونیک تهران به وی محول شده است، گفت: مشکلات را به ترتیب بررسی و برای رفع آن تلاش می‌کنیم. از جمله مشکلاتی که ارکستر با آن گیریبان‌گیر است، موضوع قراردادهای اعضای گروه و برنامه‌ریزی‌هایی است که برای هماهنگی آن باید برخی مسائل برطرف شود.

وی افزود: نیازهای ارکستر باید با کمک رهبر ارکستر بنیاد رودکی هنرمندان، نوازندگان و گروه کر حل شود. ما جمعی از دوستان را تشکیل داده‌ایم که بر اساس بودجه و توانایی‌مان مسائل را حل خواهیم کرد و ان‌شاء‌الله تا چند ماه آینده این برنامه‌ها هماهنگ می‌شود و قبل از سفر ارکستر سمفونیک تهران به چین، به کلی مسائل برطرف خواهد شد.

پیروز‌پی درباره عنوانی که علی مرادخانی به وی برای ماموریت در ارکستر سمفونیک تهران داده، بیان کرد: از آقای مرادخانی خواهش کردم هیچ گونه سمت یا عنوانی را در این رابطه به بنده القا نکنند؛ زیرا علی رهبری را از ده سال پیش که به ایران آمد می‌شناسم و این همکاری با توجه به همان آشنایی و درخواست علی رهبری و موافقت علی‌ مرادخانی بود.

وی افزود: فکر می‌کنم خیلی از مشکلات حقوقی بزودی حل می‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار