ساعتی که قیمتی برابر با یک خودرو لوکس دارد!

اگر شما هم طرفدار بازی قارچ خود هستید، باید بدانید که محصول جانبی ساخته‌شده بر پایه بازی محبوب super mario است هزینه‌ای برابر با یک خودرو را برای شما در بر خواهد داشت.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرغم محبوبیت بازی‌های کامپیوتری در کشور ما، هیچ‌گاه هواداری یک بازی برای ایرانی‌ها با خرید محصولات جانبی آن همراه نبوده است و مواردی مانند عروسک‌های مدل که بر اساس شخصیت‌های یک بازی ساخته می‌شوند را در میان محصولات بازار مصرفی خود مشاهده نکرده‌ایم. این امر در بسیاری از نقاط جهان دقیقا با کشور ما به‌صورت 180 درجه تفاوت دارد و هواداران حاضرند تا برای محصولات جانبی فرنچایز محبوب خود نیز دست به پرداخت هزینه‌های هنگفت بزنند.

ساعتی که قیمتی برابر با یک خودرو  لوکس دارد!

شاید بازی‌های سری برادران سوپر ماریو و به‌خصوص نسخه اول آن بر روی کنسول NES که در ایران بانام میکرو شناخته می‌شود را بتوان مشهورترین بازی کامپیوتری در میان ایرانیان دانست. همه ما دورانی را به یاد داریم که حتی افراد بزرگ‌سال نیز جذب این بازی شده و به انجام آن مشغول بودند.

اگر شما هم طرفدار بازی قارچ خود هستید، باید بدانید که محصول جانبی ساخته‌شده بر پایه این بازی محبوب، هزینه‌ای برابر با یک خودرو را برای شما در بر خواهد داشت. شرکت ساخت ساعت‌های لوکس رومین جروم (Romain Jerome) به‌تازگی از یک ساعت ویژه با تم بازی سوپر ماریو رونمایی کرده است که به مناسبت سی‌امین سالگرد تولد این لوله‌کش ایتالیایی (ماریو) طراحی‌شده است.

ساعتی که قیمتی برابر با یک خودرو  لوکس دارد!


بدنه این ساعت 46 میلی‌متری بوده و از جنس تیتانیوم ساخته‌شده است؛ همچنین ساختار پس‌زمینه جالبی دارد که یادآور نسخه اولیه این بازی با پیکسل‌های بسیار محدود است. البته امکانات خاصی بر روی این ساعت تعبیه نشده ولی قیمت آن به علت قابلیت کلکسیونی‌اش، بسیار بالا خواهد بود.

حال اگر دوست دارید به سراغ این ساعت بروید، باید بدانید که برچسب قیمت قرار داده شده بر روی این محصول، رقم شگفت‌انگیز 18 هزار و 950 دلار است که با یک حساب سرانگشتی می‌توان آن را نزدیک به 75 میلیون تومان دانست. حال انتخاب با شماست، وفاداری خود به این بازی را به عجیب‌ترین نحو نشان بدهید یا اینکه از این پول در راه دیگر (و به نظر شخصی من عاقلانه‌تر) بهره بگیرید.

ساعتی که قیمتی برابر با یک خودرو  لوکس دارد!


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساعت ، super mario ، طرح ، قارچ خور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.