از طرح تفحص منصفانه استقبال می‌کنیم

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: از طرح تفحص منصفانه استقبال می‌کنیم به شرط آنکه دوستان منصفانه و بدون نتایج از پیش تعیین شده تفحص کنند.

 دکتر حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مسئله تجمیع بیمه‌ها گفت: در خصوص تیتر اول روزنامه همشهری برای تجمیع بیمه‌ها گفت، روزنامه همشهری یک رسانه مستقل است و محیط ارتباطی در نظر سنجی تجمیع بیمه‌ها نداشته‌ایم ادعای سایت‌های دیگر علیه وزارت بهداشت در این خصوص کذب بوده است. 

خبرگزاری‌های شبه دولتی هر روز علیه تجمیع بیمه‌ها مطلب می‌نویسند و ظاهرا کسی هم ناراحت نمی‌شود‌، وزارت بهداشت درباره تجمیع بیمه‌ها هیچ تیتری نزده است. 

وی افزود: ما از طرح تفحص استقبال می‌کنیم چون از این طریق می‌توانیم نقاط مثبت و منفی کار خود را شناسایی کنیم و همچنین کمبود منابع اختصاص داده شده به وزارت بهداشت نیز مشخص می‌شود. ما نقاط ضعف خود را می‌پذیریم. دوستان منصف نه دوستانی که از اول نتایج برای آنها مشخص است تفحص کنند قطعا ما نتایج را می‌پذیریم وزارت بهداشت در دو روز برای خود جلسه نقد و بررسی گذاشت تا نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کند بنابراین ما هیچ مشکلی با تفحص افراد منصف نداریم. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.