تقدیر از تلاش های سید حسن نصرالله برای آزادی نظامیان لبنانی

یک مقام لبنانی از تلاش های دبیرکل حزب الله برای آزادی نظامیان ربوده شده این کشور تشکر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه تلویزیونی المنار، سرلشکر عباس ابراهیم مدیرکل امنیت عمومی لبنان در گفتگو با شبکه تلویزیونی المنار با تشکر از تلاش های سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در مسئله آزادی نظامیان ربوده شده این کشور گفت: آخرین بار در هشتم اکتبر گذشته با سید حسن نصرالله دیدار کردم و وی توجه ویژه خود را درباره پرونده نظامیان اسیر نشان داد و مشکلات و موانع موجود را درباره آزادی نظامیان جویا شد.

وی افزود: من آرزو داشتم سید حسن نصرالله این مشکل را حل کند و به من وعده داد با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای حل این پرونده نامه نگاری می کند و پس از یک هفته از دیدار با سید حسن نصرالله، وی به من اطلاع داد که این پرونده به جریان خواهد افتاد و چنین هم شد.

عباس ابراهیم تاکید کرد: از ارتش روسیه و ارتش سوریه برقراری آتش بس را خواستار شدیم تا عملیات آزادی نظامیان ربوده شده تسهیل شود و سید حسن نصرالله در این زمینه نیز به ما کمک کرد.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله به همه ابعاد این پرونده واقف بوده و نامه های زیادی به امیر قطر برای به جریان انداختن این پرونده ارسال کرده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار