مشهد؛

قاتل نامرئی بانوی باردار و همسرش رادرمشهد به کام مرگ کشاند

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، از مرگ دو مرد و یک زن بارداربر اثر استشمام گاز منوکسید کربن در مشهد خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتش پاد سوم مهدی رضایی در تشریح جزئیات  حادثه مرگبار ظهر چهارشنبه( یازدهم آذر) گفت: ظهر امروز با اعلام مرگ مشکوک زوج جوانی در یک منزل مسکونی گروه نجات ایستگاه 9 سازمان به محل حادثه اعزام شد. 

وی افزود : با حضور نجاتگران در محل مشخص شد مرد جوان و همسر وی که بنا بر اظهارات اهالی باردار بوده،  در منزل مسکونی شان بر اثر خفگی با گاز منوکسید کربن جان باخته بودند. 

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد در خصوص علت انتشار گاز در منزل گفت: با توجه به ابگرمکن فاقد دودکش و شیب منفی لوله بخاری درون حال پذیرایی احتمال می رود این دو عامل موجب انتشار گاز سمی منوکسید کربن در محیط محصور منزل مزبور و مرگ ساکنین آن شده باشد. 

وی با اشاره به حضور عوامل قضایی و انتظامی در محل حادثه و انتقال اجساد به پزشکی قانونی،  ابراز داشت: تا مشخص شدن علت دقیق وقوع این حادثه نیازمند بررسی های بیشتراست.

آتش پاد دوم رضایی همچنین از حادثه ای مرگبار دیگردراین شهر خبر داد و افزود: ظهر روز گذشته نیز کارشناسان آتش نشانی جهت تشخیص مرگ مشکوک مردی میانسال اعزام محل شدند. 

وی با اشاره به وقوع حادثه در اتاقکی به مساحت تقریبی 3 متر مربع در یک فروشگاه مصالح ساختمانی،  گفت : در این حادثه مرد 45 ساله ای برای گرم کردن فضای محصور محل استراحتش اقدام به روشن کردن زغال در درون تين حلبی ای کرده بود،  که انتشار گاز سمی متصاعد شده از زغال ها موجب خفگی و مرگ وی شده بود.

انتهای پیام/س
  
برچسب ها: قاتل ، نامریی ، آتش نشانی ، گاز ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.