اردبیل؛

آغاز طرح زمستانی برای خدمات رسانی به رانندگان و مسافران در اردبیل

رئیس‌راه و شهرسازی اردبیل گفت: طرح زمستانی راه و شهرسازی اردبیل برای خدمات‌رسانی به مسافران و رانندگان در فصل زمستان از نیمه دوم آذرماه آغاز می‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی دشتی در بازدید از راه‌های روستایی شهرستان اردبیل اظهار داشت: هم اکنون 35 دستگاه سنگین، نیمه سنگین و سبک راه و شهرسازی اردبیل با 70 نفر نیروی راهداری آماده شده و در فصل زمستان به طور شبانه روزی در جاده‌های برون‌شهری اردبیل و سرعین خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان و بارش برف و باران درجاده‌های برون شهری شهرستان اردبیل و سرعین گفت: در این راستا 4 هزار تن نمک از استان زنجان خریداری شده و برای نمک پاشی در فصل زمستان در شهرستان اردبیل ذخیره شده است.

رئیس راه و شهرسازی اردبیل بیان کرد: 2 هزار تن نیز ماسه نیز برای مخلوط کردن با نمک توسط راه و شهرسازی اردبیل خریداری شده و در این راستا در فصل زمستان برای نمک پاشی جاده‌های برون‌شهری اردبیل و سرعین مشکلی نخواهیم داشت.

دشتی با بیان اینکه امسال یک دستگاه گریدر و یک دستگاه نمک‌پاش هیدرولیکی با مبلغ 500 میلیون تومان خریداری شده است، تصریح کرد: این دستگاه‌ها نیز به طور شبانه روزی در فصل زمستان به رانندگان و مسافران برون شهری اردبیل و سرعین خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی از سامان‌دهی زیرگذر و پل‌های برون‌شهری شهرستان‌های اردبیل و سرعین خبر داد و افزود: ایمن‌سازی جاده‌ها، نصب گاردریل، خط کشی و اصلاح نقاط حادثه خیز از مهم‌ترین برنامه‌های راه و شهرسازی اردبیل بوده است.

رئیس راه و شهرسازی اردبیل اظهار کرد: امسال 6 میلیارد و 640 میلیون تومان اعتبار به راه و شهرسازی اردبیل اختصاص داده شده که این اعتبارات از ماده 180 و از محل تملک و داریی برای سامان‌دهی جاده‌های روستایی و شهری اردبیل اختصاص داده شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: 10 مورد از نقاط حادثه خیز جاده‌های برون‌شهری شهرستان‌های اردبیل و سرعین شناسایی شده و برنامه‌ریزی منظم و مدون برای اصلاح این نقاط با جدیت ادامه دارد تا شاهد کاهش تصادفات و ایمنی تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها باشیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.