اردبیل؛

وزش تندباد شدید با سرعت 70 کیلومتر در اردبیل

وزش تندباد با سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت، شهرهای مختلف استان اردبیل را درنوردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل، سامانه سرد همراه با بارش برف و باران و وزش باد که از دیروز وارد استان اردبیل شده امروز با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه داشته به طوری که در شهرهای شمالی و مرکزی استان وزش باد با سرعت بیشتری در جریان است.

وزش تندباد شدید در برخی از شهرها مانند مشگین‌شهر علاوه بر اختلال در کار روزانه مردم به شکسته شدن شاخه‌های درختان، آنتن‌های تلویزیون، برخی تابلوها و بنرها منجر شد به طوری که در برخی از مناطق روستایی نیز خسارتی را به وجود آورد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل از امشب با ورود سامانه بارشی برف و باران فردا روز جمعه اغلب مناطق مرکزی و جنوبی این استان شاهد بارش برف خواهند بود به طوری که سامانه بارشی همراه با هوای سرد تا یکشنبه هفته آینده استان اردبیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود دمای هوا طی روزهای آینده بین 18 تا 20 درجه افت کرده و سرمای بی‌سابقه پاییزی در شهرهای مختلف استان اردبیل نمود پیدا کند.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل از صاحبان محصولات تولیدی و همچنین مرغداران و مراکز نگهداری محصولات خواست تا با تدابیری ویژه نسبت به محافظت و مراقبت از محصولات خود اقدام کرده و مانع از سرمازدگی آنها شوند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، وزش ، تندباد ، شدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.