بازی سازان ایرانی؛

توقع ما از دولت آموزش نیروی انسانی است!

پس از یک ماه از نظرسنجی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، نتیجه آن نشان می‌دهد که اولویت درخواست بازی‌سازان آموزش نیروی انسانی متخصص است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این نظرسنجی با سوال «اولویت حمایت از بازی‌سازان از نظر شما کدام است؟»، یک ماه پیش در سایت بنیاد قرار گرفت و پس از گذشت این مدت گزینه «آموزش نیروی متخصص» بیش‌ترین رای را کسب کرده است.

بر این اساس 119 نفر به «آموزش نیروی متخصص»، 111 نفر به «حمایت مالی مستقیم»، 81 نفر به «اصلاح بازار»، 55 نفر به «حمایت تجهیزاتی» و در نهایت 51 نفر نیز به «تسهیل در قوانین» رای داده‌اند.

لازم به ذکر است انستیتو ملی بازی‌سازی در جهت تسهیل در آموزش نیروی متخصص، ثبت‌نام دوره‌های آموزش از راه دور را آغاز کرده است تا بازی‌سازان یا علاقه‌مندان به بازی‌سازی در سراسر ایران بتوانند به صورت تخصصی بازی‌سازی را یاد بگیرند. علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به این نشانی مراجعه نمایند.


توقع ما از دولت آموزش نیروی انسانی است!


در راستای حمایت مالی نیز طی مذاکرات انجام شده، اعتبار 10 میلیارد تومانی توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بازی‌های رایانه‌ای اختصاص داده شده که مدیریت اعطای این اعتبار به صورت وام توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای انجام می‌شود. شرکت‌های بازی‌سازی جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت‌نام جهت دریافت وام می‌توانند به این نشانی مراجعه نمایند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.