برقراری 30 میلیون دقیقه مکالمه تلفنی از ابتدای آذرماه/ وضعیت ارتباطی زائران نرمال است

معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: از ابتدای آذر ماه تا شب گذشته 30 میلیون دقیقه ترافیک بین زائرین اربعین حسيني و هموطنان برقرار شده است.

رادکاني معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنياي ارتباطات گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت ارتباطی زائران اربعین حسینی اظهار کرد:باتوجه به آغاز سفرزاعران اربعین حسینی به کشور عراق از ابتدای آذر ماه تا ساعت 24 روز یازدهم آذرماه بالغ بر 30 میلیون دقیقه ترافیک مکالمه برقرار شده است که بیشترین مکالمه مربوط به اپراتور همراه اول است. 

وی با بیان اینکه وضعیت ارتباطی در حال حاضر نرمال است ،افزود:میزان مکالمه تلفنی زاعران اربعین حسینی فراتر از میزان مکالمه در مدت مشابه سال قبل است وبا توجه به هماهنگی بین شرکت ارتباطات زیرساخت و اپراتورهای کشورمان(همراه اول،ايرانسل،رايتل)با اپراتورهای کشور عراق وضعیت ارتباطی امسال زاعران اربعین حسینی بهتر شده است و تاکنون اختلال عمده ای در ارتباطات زاعران وجود نداشته است. 

اردکانی گفت:پیش بینی می شود از امروز باتوجه به بازگشت زاعران اربعین حسینی ،میزان ترافیک مکالمات تلفنی کاهش یابد ودر این میان شرکت ارتباطات زیرساخت واپراتور ها همچنان آمادگی لازم را دارند تادرصورت هر گونه اختلال در مکالمات، مشکل را بلافاصله رفع کنند.

انتهای پیام/

براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار