محاصره کامل داعش در المادی از سوی ارتش عراق

شبکه المیادین اعلام کرد ارتش عراق داعش را در الرمادی به محاصره کامل درآورده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: ارتش عراق نیروهای داعش را در الرمادی به محاصره کامل خود درآورده است.

عبدالله بدران خبرنگار این شبکه در بغداد درباره تحولات میدانی شهر الانبار گفت: داعش پنج خودروی بمب گذاری شده خود را با هدایت پنج نیروی انتحاری به مواضع نیروهای امنیتی عراق در منطقه البوفراج در محور شمالی شهر الرمادی ارسال کرده بود ولی نیروهای عراقی توانستند این حمله را خنثی کنند.

نیروهای عراقی تلاش می کنند خط لجستیکی و امدادی نیروهای داعش را قطع کنند. جنگنده های آمریکایی نیز یک انبار بمب های داعش را در منطقه الحسیبه هدف قرار دادند. شماری از خودروهای داعش در شمال غربی الرمادی با استفاده از گزارش های اطلاعاتی ارتش عراق هدف حملات هوایی ائتلاف آمریکا قرار گرفت.

تلاش ارتش عراق این است که عناصر مسلح در داخل الرمادی ضعیف شوند. ارتش عراق بیش از سه هفته است که به صورت کامل داعش را در این شهر محاصره کرده است. هدف ارتش عراق این است که با فشار بیشتر بر نیروهای داعش، غیرنظامیان در الرمادی بتوانند به منطقه الحمیره در جنوب الرمادی بروند تا عملیات نظامی ارتش در این شهر کامل شود.



انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار