شورای شهر شهریار به شورای شخص مبدل نشود

عضو شورای اسلامی شهر شهریار گفت: شورای شهر باید مصالح عموم مردم را مدنظر قرار دهد و باید تصمیم‌گیری‌ها در این مجموعه به نحوی صورت گیرد که ارجحیت شهر و شهروندان بر مسائل شخصی غلبه کند.

شورای شهر شهریار به شورای شخص مبدل نشود
بهزاد درخشان، عضو شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نقش حائز اهمیت پارلمان‌ شهری در ارتقاء کمی و کیفی خدمات و شکوفایی شهری، گفت: اعضای این شورا نمایندگان مردم در این مجموعه به شمار می‌روند و اولویت‌گذاری‌ها در چنین نهادی باید بر پایه مصالح شهر و شهروندان استوار شود.

وی افزود: یکی از مشکلات و نارسایی‌های کنونی در مدیریت شهری شهریار معطوف به عدم وجود کارشناسان حقوقی زبده و کارآمد می‌شود.

درخشان گفت: باید ساز و کاری طراحی شود که توانمندی کارشناسان حقوقی افزایش یابد و این مهم با لحاظ کردم معیارهای اصولی و منطقی در جذب کارشناسان محقق می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد: متأسفانه عدم توانایی کافی برخی افراد در واحد حقوقی مدیریت شهری باعث شده تا شهرداری نتواند آنطور که شایسته است از حق و حقوق خود دفاع کند.

وی افزود: اگر در پرونده‌ای 10 میلیارد تومانی، مدیریت شهری نتواند آنطور که باید از حق و حقوق خود دفاع کند، ضرر و خسارت سنگینی متحمل شده‌ایم که جبران آن دشوار است.

درخشان یادآور شد: تنزل پیدا کردن مسائل شهری به مسائل شخصی زیبنده شورای شهر نیست و در صورت استمرار وضعیت موجود با زیان‌های هر چه بیشتری مواجه می‌شویم که این شایسته شهری همچون شهریار نیست.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهریار ، ملارد ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار