هلاکت دهها تروریست در مناطق مختلف سوریه

دهها تروريست در حومه حلب، لاذقيه، ادلب و حمص به هلاکت رسيدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الاخباریه، ارتش سوریه در حومه شرقی حمص مواضع تروریست های داعش را در کوههای القریتین و اطراف شهر التمثیلیه در هم کوبید و در سه روز گذشته دهها تروریست داعشی را در حومه حلب، لاذقیه و ادلب به هلاکت رسانید.
 
گزارشگر این شبکه در گزارشی گفت: "یگان هایی از ارتش و نیروهای مسلح سوریه با همکاری نیروهای مقاومت، سلطه خود را بر "تل الجهیری" در جنوب "تل دادین"در حومه جنوبی حلب تثبیت کردند و بقایای گروه های تروریستی را در این منطقه نابود کردند. در سه روز گذشته، بیش از33  تروریست در حومه حلب، لاذقیه و ادلب به هلاکت رسیدند. گروه های تروریستی به کشته شدن تعدادی از فرماندهان گروه تروریستی جنبش "احرار الشام" در حومه شمالی لاذقیه، اذعان کردند.
 
در حومه حمص نیز یگان هایی از ارتش یک خودرو بمب گذاری شده و بیش از 25 دستگاه خودرو نظامی دیگر گروه تروریستی داعش را با سرنشینان آنها در اطراف شهر القریتین در حومه حمص منهدم کردند. یگان های عملیاتی ارتش در حومه شرقی حمص با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش و با همکاری نیروهای دفاع مردمی، به عملیات خود علیه مراکز تجمع گروه تروریستی داعش ادامه دادند و تعدادی از خودروهای آنها را به همراه سرنشینانش منهدم کردند.

بالگردهای جنگی ارتش سوریه نیز با حمله به محور تحرکات و خطوط تدارکاتی گروه تروریستی داعش در السخنه واقع در جاده حمص ـ دیر الزور -- در حدود 70 کیلومتری شرق شهر باستانی تدمر -- تعدادی از خودروهای آنها را به همراه سرنشینان و سلاحها و مهمات موجود در آنها منهدم کردند. این نبردی است که تا پیروزی نهایی بازگشت و توقف در آن نیست، چرا که خواسته مردم آن است که باید ثبات کامل برقرار و همه روستاها و شهرها از لوث وجود تروریست ها پاکسازی شود.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار